کد خبر : 1677268 | 19 فروردين 1399 ساعت 21:09 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم جدید فیفا در مورد بازیکنان آزاد

فیفا مدعی شد به بازیکنان اجازه می دهد قراردادشان تا پایان فصل معتبر بماند.

تصمیم جدید فیفا در مورد بازیکنان آزاد

به گزارش "ورزش سه"، با شیوع ویروس کرونا و به تعویق افتادن مسابقات در اروپا، یکی از مشکلات مهم تیم ها این بود که تکلیف بازیکنانی که قراردادشان در اول تابستان به پایان می رسد چه خواهد شد و حالا فیفا در این رابطه راه حلی ارائه داده است. قراردادهای بازیکن معمولا با پایان فصل  بوده و تاریخ انقضای آن نیز  که همزمان با پایان فصل بوده، اما با توجه به شرایط فعلی قاعدتا فصول بیشتر از موعد مقرر ادامه پیدا می کند و به همین دلیل فیفا اجازه داد بازیکنان بیشتر از تاریخ پایان قرارداد و تا پایان رسمی فصل در تیم مذبور بازی کنند و تاریخ پایان قرارداد نیز زمانی فرا می رسد که تکلیف فصول در کشورهای مختلف مشخص شود.

 

1488447

 

به عنوان مثال بسیاری از قرارداد تا اول تابستان هر سال است، اما با این شرایط فصل فوتبال در کشورها ممکن است تا اواسط تابستان به طول انجامد و قرارداد بازیکنان تا آن مقطع معتبر خواهد بود.

 

همچنین قراردادهایی که از حالا برای ابتدا فصل بعد بسته شده، همان زمان شروع فصل آینده اعتبار پیدا می کنند. همچنین فیفا بازیکنان فوتبال در سراسر دنیا را تشویق کرد تلاش کنند هر چه زودتر با باشگاه ها در مورد دستمزدهایشان به توافق دست یابند.

دیدگاه‌ها