کد خبر : 1677282 | 19 فروردين 1399 ساعت 23:01 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا به دنبال معاوضه بازیکن با سویا

بارسلونا به دنبال معاوضه بازیکن با سویا در فصل نقل و انتقالات تابستانی است.

بارسلونا به دنبال معاوضه بازیکن با سویا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد دوران حضور ایوان راکیتیچ در استادیوم نوکمپ به پایان رسیده و این هافبک 32 ساله و کروات در تابستان امسال از بارسا جدا خواهد شد. اگرچه بارسلونا امیدوار است این بازیکن را به بالاترین قیمت به فروش برساند، اما نشریه اسپورت مدعی شد ایوان راکیتیچ تنها به دنبال انتقال به سویا بوده و حاضر نیست راهی تیم دیگری شود.

 

1489656

 

به همین دلیل بارسا روی ایوان راکیتیچ برچسب 20 میلیون یورویی قرار داده و سویا علاقه ای به پرداخت چنین رقمی در تابستان امسال ندارد. به همین دلیل احتمال معاوضه بازیکن بین دو باشگاه وجود دارد و دیگو کارلوس، مدافع 27 ساله و برزیلی سویا مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

 

البته دیگو کارلوس تابستان سال قبل توسط مدیر برنامه اش به مدیران بارسلونا پیشنهاد شده بود، اما بلوگرانا در آن مقطع تمایلی به خرید این بازیکن نشان نداد و این انتقال منتفی شد تا دیگو کارلوس راهی سویا شود. اما حالا بارسلونا به دنبال معاوضه ایوان راکیتیچ با این مدافع بوده تا بدین ترتیب خط دفاعی اش را تقویت کند. جدایی ساموئل اومتیتی در تابستان امسال قطعی بوده و بارسلونا مجبور به خرید یک گزینه جانشین برای این مدافع فرانسوی است. البته آبی اناری ها در مسیر انتقال دیگو کارلوس تنها نیستند و لیورپول نیز قصد دارد در تابستان برای خرید این بازیکن اقدام کند.

دیدگاه‌ها