کد خبر : 1677288 | 19 فروردين 1399 ساعت 23:48 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیگو یوتا:

فرناندس شماره من را در یونایتد دزدیده است!

دیگو یوتا، وینگر پرتغالی ولورهمپتون در مورد احتمال انتقال به منچستریونایتد صحبت کرد.

فرناندس شماره من را در یونایتد دزدیده است!

به گزارش "ورزش سه"، ولورهمپتون در فصل جاری نتایج درخشانی گرفته و یکی از نامزدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان به شمار می آید. دیگو یوتا در 37 بازی 15 بار موفق به گلزنی شده و شش پاس گل نیز برای همبازیانش ارسال کرده است. اخبار حاکی از احتمال حضور او در فصل بعد در ترکیب منچستریونایتد بوده و او در این رابطه و عملکرد درخشان هموطنش برونو فرناندز در اولدترافورد صحبت کرد.

 

1459444

 

دیگو یوتا گفت: "شماره مورد علاقه من 18 بوده و برونو فرناندس نیز 18 می پوشد. او شماره من را دزدیده و ما به زودی با هم مشکل خواهیم داشت. البته شوخی می کنم. اینکه نام شما برای انتقال به باشگاه های بزرگ مطرح می شود اتفاق خوبی است، اما در حال حاضر این مهم ترین موضوع نیست و باید دید تکلیف این بیماری واگیردار چه خواهد شد.

 

من نمی دانم آیا برونو فرناندس بهترین بازیکن یونایتد است یا خیر، اما او بازیکنی جاه طلب بوده و همین موضوع سرنوشت ساز و مهم است. شما می توانید تفاوت یونایتد با و بدون برونو فرناندس را به وضوح مشاهده کنید. او مسئولیت پذیر بوده و فکر می کنم یونایتد همین حالا نیز خیلی مدیون اوست. این فقط مربوط به کیفیت برونو نیست بلکه به جاه طلبی و شخصیت او مربوط می شود"

دیدگاه‌ها