کد خبر : 1677295 | 20 فروردين 1399 ساعت 02:16 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد از مورینیو و تاتنهامی‌ها برای تمرین عمومی (عکس)

برگزاری جلسه تمرین عمومی توسط ژوزه مورینیو برای بازیکنان تاتنهام، واکنش های زیادی را به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی همه لیگ های معتبر اروپایی شده و برگزاری رقابت های ورزشی در سراسر دنیا را با مشکل مواجه کرده است. در انگلیس هم بالا رفتن تعداد افراد مبتلا به کرونا، باعث شد تا دولت از مردم بخواهد در خانه بمانند اما امروز ویدئویی منتشر شد که در آن بازیکنان تاتنهام زیر نظر مورینیو در حال انجام تمرینات بدنسازی هستند.

در این ویدئو که توسط رهگذران گرفته شده، تعدادی از بازیکنان تاتنهام از جمله داوینسون سانچس، رایان سسنیون و تونگای اندومبله دیده می شوند.

بازیکنان تاتنهام در حالی به طور گروهی در تمرین بودند که براساس قوانین وضع شده توسط دولت بریتانیا، افراد تنها یک بار در روز و به طور انفرادی یا با افرادی که با آنها همخانه هستند، می توانند تمرین کنند.

انتشار این ویدئو، واکنش باشگاه تاتنهام را هم به همراه داشت. یکی از سخنگویان باشگاه به خبرنگاران گفت:" به همه بازیکنان ما یادآوری شد که باید به فاصله‌گیری اجتماعی در هنگام تمرین احترام بگذارند. ما روی این مسئله باز هم تاکید خواهیم کرد."

این اولین بار نیست که چهره های فوتبالی لیگ برتر، با نقض قوانین مربوط به قرنطینه و فاصله‌گیری اجتماعی، جنجال ساز می شوند. پیش از این جک گریلیش، ستاره استون ویلا و کایل واکر، مدافع ملی پوش منچسترسیتی، با نقض این قوانین، با انتقادهای زیادی روبرو شدند.

 

1489666

 

1489665

دیدگاه‌ها