کد خبر : 1677305 | 20 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

هالند: شم گلزنی‌ام را مدیون سولسشر هستم

ارلینگ هالند پدیده نروژی از مربی سابقش اوله گنار سولسشر تمجید کرده و می‌گوید سولسشر بوده که به او یاد داده چطور باید به گلزنی تمام‌عیار تبدیل شود.

هالند: شم گلزنی‌ام را مدیون سولسشر هستم

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند، مهاجم نروژی و گلزن بوروسیا دورتموند می‌گوید مربی سابقش، اوله گنار سولسشر که در حال حاضر هدایت منچستریونایتد را به عهده دارد، به او یاد داده که چطور می‌تواند به گلزنی قهار و تمام‌عیار تبدیل شود.

 

1489679

 

هالند که اخیرا با درخششی خارق‌العاده نامش را به عنوان یکی از بهترین مهاجمین اروپا مطرح کرده از زمان انتقالش از سالزبورگ اتریشی به دورتموند در ماه ژانویه برای تیم آلمانی در 11 بازی موفق به زدن 12 گل شده است. این پدیده 19ساله اولین بازی حرفه‌ای خود را در شانزده سالگی، در کشورش نروژ در تیم مولده انجام داده و در آن روزها سولسشر مربی‌اش بوده است.

 

هالند درباره نقش سولسشر در پیشرفت فوتبال او به یورواسپورت گفت:" یادم هست که به عنوان یک مهاجم جوان چقدر همه چیز برایم سخت بود چون در جریان تمرینها همه چیز بر خلاف میلم پیش می‌رفت. من بودم و دروازه‌بان و سانترهایی که اوله گنار سولسشر برایم می‌فرستاد ولی من نمی‌توانستم آنها را گل کنم و همه را از دست می‌دادم. یادم هست اوله گفت ناراحت نباش، تازه شروع کرده‌ای. فقط باید آماده باشی".

 

1489678

 

پدیده نروژی در ادامه گفت:" من و سولسشر تمرینهای زیادی برای زدن ضربات آخر انجام دادیم. نه فقط روی سانترها، از هر موقعیت ممکنی. سولسشر قواعد ساده‌ای یادم داد که واقعا به دردم خورد. سولسشر یادم داد که آرامش خودم را حفظ کنم و همیشه آماده و مترصد باشم و خودم را در موقعیتی قرار بدهم که توپ دقیقا در مکان و زمانی به من برسد که آماده گل کردنش با صرف کمترین انرژی هستم".

 

دیدگاه‌ها