کد خبر : 1677308 | 20 فروردين 1399 ساعت 09:57 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

قویدل: امکانات کمتری داریم اما انگیزه‌مان بالاست

ملی‌پوش کایاک گفت: قایقرانان ایرانی از امکانات به‌مراتب کمتری نسبت به رقبای مطرح آسیایی برخوردار هستند ولی انگیزه بالا مهم‌ترین برگ برنده‌ ما است.

قویدل: امکانات کمتری داریم اما انگیزه‌مان بالاست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، پیمان قویدل با اشاره به اینکه دلش برای اردوهای تیم ملی تنگ‌شده است، اظهار کرد: با تعویق رقابت‌های المپیک توکیو، انگیزه مضاعفی برای کسب سهمیه گرفته‌ام و در تمامی ماده‌ها در اردوی انتخابی تیم ملی کایاک رقابت می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه تیم ملی کایاک در ماده چهارنفره ۵۰۰ متر از کسب سهمیه المپیک توکیو بازمانده است، افزود: در مدتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا اردوهای تیم ملی تعطیل بوده، تمریناتم را طبق برنامه آقای ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی انجام داده و از آمادگی بالایی برخوردار هستم.

 

ملی‌پوش گیلانی کایاک کشورمان با تأکید بر پیشرفت رشته قایقرانی به‌ویژه کایاک در سالیان اخیر تصریح کرد: ملی‌پوشان زیر نظر آقای ایرج اقلیمی روزبه‌روز در حال پیشرفت بوده و با تمام توان و آمادگی کامل از نظر ذهنی و بدنی تمرین می‌کنیم.

 

قویدل با اشاره به اینکه کرونا باعث شده تمرینات بدن‌سازی را در خانه انجام دهد، بیان کرد: تمرینات پاروزنی را در رودخانه و دریای کاسپین انجام می‌دهم؛ روزهایی که دریا مواج نباشد به ساحل می‌زنم و قایقم را در آب انداخته و تمرین می‌کنم.

 

وی با بیان اینکه تیم ملی کایاک در ماده‌های دویست متر و هزار متر تک نفره و هزار متر دونفره شانس کسب سهمیه المپیک دارد، افزود: همگان منتظر بهبود شرایط کرونا هستیم و تمام تلاشم را برای حضوری مقتدرانه در تست‌های تیم ملی انجام می‌دهم.

 

دارنده نشان برنز بازی‌های آسیایی جاکارتا با تأکید بر عزم راسخ برای کسب سهمیه المپیک توکیو گفت: پیش از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمرینات، در کایاک دونفره هزار متر به همراه امید احمدی از زنجان رکوردهای خوبی را ثبت کرده و می‌خواهم رکوردم را بهبود بخشم.

 

قویدل با بیان اینکه تمامی قایقرانان برای کسب سهمیه المپیک در رقابت‌های انتخابی به آب می‌زنند، گفت: رقیب آسان در قایقرانی معنا ندارد ولی قایقرانان قزاقستانی، ژاپنی، ازبکستانی و چینی رقیبانی جدی‌تر برایمان به شمار می‌روند.

 

وی از تمرین تیم‌های آسیایی در کشورهای صاحب سبک اروپایی خبر داد و افزود: قایقرانان ایرانی از امکانات به‌مراتب کمتری نسبت به رقبای مطرح آسیایی برخوردار هستند ولی انگیزه بالا مهم‌ترین برگ برنده‌مان است.

 

کایاک سواران کشورمان با بیان اینکه این رشته ورزشی چند صباحی است لیگ ندارد، گفت: امیدوارم شرایطی برای حضور اسپانسرها در رشته قایقرانی به‌ویژه آب‌های آرام فراهم شود تا ورزشکاران منبع درآمد خوبی داشته باشند؛ مشکلات مالی باعث می‌شود هرازگاهی تنی چند از ورزشکاران برتر از این رشته انصراف دهند.

دیدگاه‌ها