کد خبر : 1677314 | 20 فروردين 1399 ساعت 10:00 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر باشگاه اودینزه

لیگ برتر جزیره به زودی مثل بلژیک تعطیل می‌شود

مدیر ورزشی باشگاه اودینزه می‌گوید لیگ برتر انگلیس هم مثل لیگ بلژیک این فصل را نیمه‌کاره رها کرده و به زودی تعطیلی کامل فصل جاری خود را اعلام خواهد کرد.

لیگ برتر جزیره به زودی مثل بلژیک تعطیل می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پیرپائولو مارینو، مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی اودینزه مدعی است که لیگ برتر انگلیس هم به زودی پا در جاپای لیگ ژوپیر بلژیک گذاشته و با نیمه‌کاره رها کردن فصل جاری، تعطیلی کامل این فصل را اعلام خواهد کرد.

 

1489685

 

لیورپول مسلما حتی از شنیدن چنین خبری بسیار ناراحت خواهد شد. لیورپولی‌ها در حال حاضر با 25 امتیاز اختلاف صدرنشین جدول هستند. لیگ برتر از ماه گذشته میلادی به دلیل اپیدمی کرونا به حالت تعلیق درآمده و سازمان لیگ برتر هفته گذشته اعلام کرد این تعلیق تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت. نگرانی لیورپولی‌ها وقتی تشدید شد که لیگ ژوپیر بلژیک اعلام کرد این فصل را به صورت کامل تعطیل کرده است. البته اگر لیگ برتر هم مثل ژوپیرلیگ، صدرنشین جدول را به عنوان قهرمان اعلام کند لیورپولی‌ها احتمالا مخالفتی با این اقدام در انگلیس نخواهند داشت.

 

پیرپائولو مارینو، مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی اودینزه می‌گوید:" فدراسیون فوتبال بلژیک لیگ این کشور را تعطیل کرد و با وجود هشدارها و تحریم‌های یوفا نگذاشت کسی در کارش دخالت کند. در انگلیس هم لیگ برتر به زودی بیانیه مشابهی صادر خواهد کرد چون وضعیت اپیدمی کرونا در آنجا روز به روز جدی‌تر می‌شود و همین حالا وضعیت کاملا بغرنج و جدی است. من واقعا امیدوارم بعد از کرونا دوباره بتوانیم مثل قبل از فوتبال لذت ببریم. مهم نیست چقدر طول می‌کشد ولی ما باید از این محدوده خطر عبور کنیم. من بیشتر از آنکه نگران این فصل هستم که تمام شد و رفت نگران فصل آینده‌ام".

 

دیدگاه‌ها