کد خبر : 1677334 | 20 فروردين 1399 ساعت 11:47 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیبالا: به خاطر یووه، به پیشنهاداتم جواب نمی‌دادم

پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، فاش کرد که در زمان جدایی اش از پالرمو، منتظر پیشنهاد یوونتوس بود و به همین دلیل، پیشنهاد سایر باشگاه ها را بی‌جواب گذاشته بود.

دیبالا: به خاطر یووه، به پیشنهاداتم جواب نمی‌دادم

به گزارش "ورزش سه"، دیبالا در تابستان 2015 با انتقالی 40 میلیون یورویی، از پالرمو به یوونتوس پیوست و اکنون دو برابر این مبلغ، ارزش دارد. اما او که تازگی بیماری کرونا را پشت سر گذاشت، تاکید کرد که اولویت اصلی اش، ماندن در تورین است.

او در یک مصاحبه ویدئویی با سایت باشگاه یوونتوس گفت:" من آن روز را طوری یادم است که انگار دیروز بود. با مادرم و دیگران در خانه ام در پالرمو بودیم. در مورد اینکه چه اتفاقی ممکن است رخ بدهد و تیمی که می توانم انتخاب کنم صحبت می کردیم. باشگاه های زیادی پیشنهاد داده بودند، مربیان و آدم های دیگر از تیم ها تماس می گرفتند. من به هیچ کسی پاسخی ندادم، نه گفتم بله و نه گفتم خیر زیرا احساس می کردم دیر یا زود تماسی از طرف یوونتوس خواهم داشت.

 

1459314

 

یک روز بعد از ناهار، مدیر برنامه‌ام تماس گرفت و گفت که تا یک ساعت دیگر، تماسی از مدیر یوونتوس خواهی داشت. من با فابیو (پاراتیچی) صحبت کردم و او به من گفت که هرکاری بتواند انجام می دهد تا من به یوونتوس ملحق شوم.

بعد از اینکه تلفن را قطع کردم، مادرم را بغل کردم و گفتم که نمی خواهم جای دیگری بروم."

این ملی پوش 26 ساله آرژانتینی در 5 سال گذشته، 216 بازی برای یوونتوس انجام داد و  علاوه بر به ثمر رساندن 91 گل، 36 پاس گل نیز برای هم تیمی هایش فراهم کرد.

دیدگاه‌ها