کد خبر : 1677340 | 20 فروردين 1399 ساعت 12:19 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

مسابقه سایت خبری باشگاه آمیان

قدوس – مندوزا، کدام را ترجیح می‌دهید؟

در طی مدت قرنطینه سایت خبری باشگاه آمیان فرانسه دست به انتخاب چند بازیکن این تیم برای رقابت و مقایسه زده است.

قدوس – مندوزا، کدام را ترجیح می‌دهید؟

به گزارش" ورزش سه" پس از یک مسابقه بین سحرو گیراسی و موسی کوناته برگزار شد و به برتری گیراسی انجامید این سایت حالا سامان قدوس ایرانی و استیون مندوزای کلمبیایی دو هافبک تهاجمی را که قادر هستند در جناح چپ بازی کنند را انتخاب کرده است.


توزیع : مزیت قدوس


سامان قدوس قادر به بازی کردن به عنوان یک بازیکن مکمل در تمامی جبهه های خط حمله است. در درجه اول او بازیکنی است که قادر به دفاع از خط دفاعی تیم است و ارتباط خوبی با بازیکنان بخش کناری خط دفاعی برقرار می کند. با یک تکنیک بالاتر از متوسط مهاجم سابق تیم استروسند قادر است بازی را روی یک پاس عمقی، یک شوت از راه دور بلند و یا یک شوت زمینی و دقیق از فاصله نزدیک تغییر بدهد.یا با یک ضربه آزاد مستقیم یا یک کرنر که برای همتیمی هایش ارسال می کند.  تک روی های استیون مندوزا و اینکه گاهی پاس دادن را فراموش می کند و این به ضرر کارگروهی تمام می شود تفاوت هایی را بین این دوبازیکن به وجود آورده است .

 

1489716


توانایی عبور کردن: مزیت مندوزا


اگر او ترجیح می دهد بیش از حد با توپ بازی کند با این وجود استیون مندوزا یک بازیکن مشتاق است.قادر به عبور از بازیکن حریف در حرکت با سرعت بالا، مکث ها و دریبل های ریزی که می زند. در فوتبال مدرن که از انتقال سریع توپ شکل گرفته این نوع مشخصات اهمیت ویژه ای دارند. حضور این بازیکن کلمبیایی در در زمین باعث می شود حریف در مرحله تهاجمی همیشه با این خطر مواجه است که با از دست دادن توپ باید تاوان سختی بدهد و این باعث می شود آن ها احتیاط بیشتری کنند. قدوس گاهی که در سمت چپ به بازی گرفته می شود فقدان سرزندگی را در بازی اش نشان می دهد و به طور طبیعی به مرکز زمین متمایل می شود و این باعث می شود که بخش کناری گاهی خالی بماند ضمن اینکه او سرعت بالایی برای عبور از حریف ندارد.

 

1489714


ارزش ذاتی: مزیت قدوس


دومین سرمایه بزرگ تاریخ باشگاه با مبلغی در حدود شش میلیون یورو ،سامان قدوس به عنوان یک بازیکن بین المللی وارد پیکاردی شد؛ با تجربه حضور در جام جهانی و درخشش برابر آرسنال در لیگ اروپا، سامان با کارنامه ای جذاب و کیفیت فنی اثبات شده به عنوان جدی ترین رقیب جایگزینی  گائل کاکوتای کونگویی به این تیم پیوست. از طرفی مندوزا حساب کردن روی مندوزا مثل شرط بندی است درحالی که آمیان به دنبال بازیکنی بود که بتواند در تمام بازی ها سطح کیفی مشخصی داشته باشد. تمام این ها می تواند آغاز یک دوران موفقیت آمیز بعد از سپری کردن یک دوره تلخ محرومیت باشد.


فرم کنونی : مزیت مندوزا


با وجود آنکه بعد از تعطیلات زمستانی از ترکیب اصلی دور شده است اما استیون مندوزا کماکان دومین گلزن برتر آمیان است. با این وجود ستاره بین المللی کلمبیایی بعد از یک تابستان بد بعد توانست 4 ماه عالی را پشت سربگذارد. او در اولین بازی اش در هفته هفتم گل زد و در 5 هفته متوالی 4 گل به ثمر رساند و به این ترتیب تعداد گل هایش بعد از هفده بازی به عدد شش رسید. با این وجود سامان قدوس حتی نتوانست به اندازه نیمی از بازی های همتیمی اش در میدان حضور داشته باشد. جریمه 4 ماه تعلیقی که از طرف یوفا دلیل اصلی این موضوع بود.

 

1489715

دیدگاه‌ها