کد خبر : 1677347 | 20 فروردين 1399 ساعت 12:48 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

12 تا 20 درصد از حقوق بازیکنان رئال کم می‌شود

باشگاه رئال مادرید هم سرانجام تصمیم گرفت با مذاکره با بازیکنانش، درصدی از حقوق آنها را در این مقطع که رقابت های فوتبال تعطیل شده، کاهش بدهد.

12 تا 20 درصد از حقوق بازیکنان رئال کم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شیوع ویروس کرونا که به تعطیلی رقابت های ورزشی در سراسر دنیا منجر شد، باشگاه های مختلف به دلیل کاهش درآمد، تصمیم به کاهش دستمزد بازیکنان در این مدت گرفتند.

در این بین، چند روز قبل، مدیران لالیگا از باشگاه ها خواستند تا با کاهش دستمزد بازیکنان، به پرداخت دستمزد سایر کارمندان ادامه بدهند تا آنها در این مقطع کمتر دچار مشکل شوند.

با توجه به شرایط مالی مناسب باشگاه رئال مادرید، آنها در ابتدا قصد کم کردن از حقوق بازیکنان را نداشتند اما اکنون تصمیم به این کار گرفتند و براساس گزارش ها، به این منظور، مذاکرات با بازیکنان تیم های فوتبال و بسکتبال باشگاه را آغاز کردند.

 

1484274

 

 

آنطور که شبکه رادیویی کادنا سر خبر داده، رئالی ها دو گزینه را پیش روی بازیکنان قرار دادند: در صورتی که رقابت ها دوباره از سر گرفته شود، تنها 12 درصد از حقوق بازیکنان کم شود. و در صورتی که فصل در همین مقطع به پایان برسد، 20 درصد از حقوق آنها کسر خواهد شد.

براساس گزارش ها، بازیکنان تیم بسکتبال رئال با این پیشنهاد موافقت کرده اند و اکنون مدیران رئال منتشر پاسخ بازیکنان تیم فوتبال هستند. آ.اس ادعا کرده که بازیکنان تیم فوتبال هم به این پیشنهاد پاسخ مثبت داده اند و تا 48 ساعت دیگر، توافق نهایی حاصل می شود.

این در حالی است که روز گذشته، تونی کروس، ستاره آلمانی رئال، در مصاحبه ای کاهش حقوق بازیکنان را کار بیهوده ای توصیف کرده بود.

دیدگاه‌ها