کد خبر : 1677358 | 20 فروردين 1399 ساعت 13:36 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری مراحل پایانی بعد از ماه رمضان

لیگ برتر ووشو؛ قهرمان خردادماه مشخص می‌شود

با توجه به شرایط موجود فدراسیون ووشو در نظر دارد مرحله پایانی لیگ برتر ووشو را در خردادماه برگزار کند.

لیگ برتر ووشو؛ قهرمان خردادماه مشخص می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس؛ با شیوع بیماری کرونا لیگ برتر ووشو نیز همانند سایر لیگ های ورزشی رشته های مختلف به محاق رفت و نیمه تمام باقی ماند. 

 

در حالی که قرار بود طبق برنامه قبلی سازمان لیگ برتر ووشو دیدارهای مرحله نیمه نهایی صبح روز 20 اسفندماه بین تیم‌های دانشگاه آزاد و باشگاه مقاومت، پارس جنوبی و پاس ناجا برگزار و همچنین مسابقات رده‌بندی و فینال نیز عصر همان‌روز انجام شود اما به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا این رقابتها تا اطلاع ثانوی لغو شد.

 

برهمین اساس، هنوز مجوزی از سوی وزارت ورزش و ستاد مبارزه با کرونا برای برگزاری مسابقات ورزشی ابلاغ نشده و فدراسیون هنوز تصمیمی برای برگزاری این رقابتهای باقی مانده لیگ برتر ووشو ندارد.

 

لیگ برتر ووشو در بخش مردان از 19 آذرماه با حضور 8 تیم در دو گروه به صورت رفت و برگشت آغاز شد. در گروه نخست تیم‌های دانشگاه‌آزاد بندرعباس، پاس ناجا، هیأت همدان و هیأت البرز حضور داشتند که در نهایت دانشگاه آزاد و پاس ناجا به‌عنوان تیم‌های اول و دوم راهی نیمه‌نهایی شدند. در گروه دوم نیز، پارس جنوبی، باشگاه مقاومت، هیأت اصفهان و هیأت بندر ماهشهر رقابت کردند که پارس جنوبی و باشگاه مقاومت به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

 

با توجه به شرایط موجود وزارت ورزش ورزش و جوانان تا 31 فروردین ماه برگزاری هرگونه فعالیت ورزشی را ممنوع کرده و بعد از آن نیز در اردیبهشت ماه مبارک رمضان آغاز می شودبا توجه به  از همین رو فدراسیون در نظر دارد مرحله نهایی رقابتهای لیگ برتر ووشو را در خرداد ماه و بعد از پایان ماه مبارک برگزار کند.

دیدگاه‌ها