کد خبر : 1677363 | 20 فروردين 1399 ساعت 13:44 | 21.3K بازدید | 2 دیدگاه

حاضرم به سعادتمند کمک مالی کنم اگر...

صادقی: امیرقلعه نویی بهترین گزینه مدیرعاملی است

مدافع سابق استقلال یک بار دیگر اعلام کرد حاضر است هزینه های این باشگاه را پرداخت کند.

صادقی: امیرقلعه نویی بهترین گزینه مدیرعاملی است

به گزارش ورزش سه، امیرحسین صادقی شب گذشته در گفت و گوی  با آرش برهانی در لایو اینستاگرام صحبت های جالبی را به زبان آورد. او در مورد مدیرعاملی استقلال گفت: من فکر می کنم مدیرعامل استقلال یکی باید باشد مثل امیرقلعه نویی، کسی که شرایط مدیریت کردن را داشته باشد. 

 

او ادامه داد: استقلال به مدیرعاملی نیاز دارد که شرایط مدیریت کردن را داشته باشد. یک زمان آقای واعظ آشتیانی واقعا این شرایط را داشت اما مدیران فعلی نه. البته من از آقای سعادتمند شناختی ندارم و باید در موردشان تحقیق کنم. 


مدافع سابق استقلال در ادامه صحبت هایش یک بار دیگر اعلام کرد که حاضر است هزینه های این باشگاه را پرداخت کند: من بازهم می گویم آقای سعادتمند اگر از سایه وزارت ورزش و جوانان خارج شوی من و دوستانم حاضریم خرج استقلال را بدهیم، اصلا باشگاه را 10 سال به ما اجاره بدهند تا ببینند چه اتفاق رخ می دهد. فقط از وزارت ورزش می خواهم دست از سر باشگاه ما بردارند. 

 

در پایان آرش برهانی از صادقی پرسید  چه برنامه ای برای درآمدزایی دارد که مدافع سابق استقلال به این شکل به آن پاسخ داد: روش های مختلفی وجود دارد، مثل ساخت تلویزیون استقلال و ...من حاضرم برنامه هایم را به دست وزیر ورزش و جوانان برسانم تا ببینند آیا این مسائل را می توانم عملی کنم یا نه.

دیدگاه‌ها