کد خبر : 1677364 | 20 فروردين 1399 ساعت 13:46 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

خانه کشتی شماره دو به کدام رشته می رسد؟

دعوای 3 فدراسیون بر سر یک سالن!

از مدت ها قبل اختلافاتی بر سر مالکیت یک سالن در مجموعه ورزشی آزادی بین 3 فدراسیون به وجود آمده است.

دعوای 3 فدراسیون بر سر یک سالن!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه چندی پیش فدراسیون جودو در خبری مدعی شد آرش میراسماعیلی تفاهم نامه ای با شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی امضا کرده و بر سر تحویل خانه کشتی شماره 2 برای فدراسیون جودو به توافق رسیده، اما هنوز جنجال بر سر این سالن ادامه دارد.


با وجود گذشت چند ماه هنوز این سالن در اختیار فدراسیون کشتی است چون آنطور که مسئولان فدراسیون کشتی مدعی شدند در صورتی آن ها این مجموعه را تخلیه می کنند که ساختمان جدید فدراسیون کشتی که در کنار دریاچه آزادی در حال ساخت است، آماده شود.


پیش از شروع سال جدید بود که علیرضا دبیر با حضور در برنامه دایره طلایی اعلام کرد آماده سازی آن ساختمان همچنان نیاز به هزینه های زیادی دارد و پیمانکار قبلی هم آن را نیمه کاره رها کرده است. با این وضعیت بعید است به این زودی فدراسیون کشتی حاضر به تخلیه این سالن شود و فقط به خانه کشتی شماره یک بسنده کند. 


از سوی دیگر فضل الله باقرزاده، رییس فدراسیون شمشیربازی هم چند باری در ماههای اخیر مصاحبه کرده و مدعی شده که فدراسیون شمشیربازی از قبل این سالن را در اختیار داشته و در صورت تخلیه آن از سوی فدراسیون کشتی، بار دیگر شمشیربازان باید در آن مستقر شوند.


این کشمکش میان 3 فدراسیون باعث شده تا اختلافاتی میان روسای آن ها به وجود بیاید؛ به ویژه آرش میراسماعیلی و باقرزاده که حالا در رسانه ها هم علیه هم مصاحبه می کنند.


باید دید در نهایت خانه کشتی شماره 2 که همچنان میزبان تعدادی از اردوهای تیم های ملی در رده های مختلف است، چه زمانی تخلیه می شود و به چه کسی خواهد رسید.

دیدگاه‌ها