کد خبر : 1677399 | 20 فروردين 1399 ساعت 16:27 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با استقلال را بی‌جهت لغو کردند

تابش: حقایق یک روز روشن می‌شود

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت: بازی با استقلال شبانه و بی دلیل لغو شد چون مربی این تیم رفته بود.

تابش: حقایق یک روز روشن می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، مسعود تابش در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره باشگاه سپاهان در ایام تعطیل سال جدید جلسه‌ای را برگزار کرده، اظهار داشت: در ایام همه چیز تعطیل است و  بیشتر در خانه بودم. اگر ضروری باشد یا بخواهیم چیزی تهیه کنیم از خانه خارج می‌شوم و به ندرت بیرون از خانه می‌روم.  پیش از عید جلسه‌ای در هیات‌مدیره داشتیم اما هنوز بعد از عید جلسه‌ای برگزار نشده، شاید هفته آینده نشستی داشته باشیم و در مورد کارها و اقدامات آینده صحبت کنیم. 

 

گفتیم تعطیل کنید، اصرار داشتند یکی دو بازی انجام شود!

 

تابش در خصوص تعطیلی فوتبال ایران به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت:‌ فقط فوتبال ایران نیست. همه جا کم و بیش همین طور است. واقعاً خطر جدی است و شوخی ندارد. ما آن موقع گفتیم فوتبال را تعطیل کنید و بازی‌ها را به عقب بیندازید اما نمی‌دانم چرا اصرار داشتند که یکی دو بازی انجام شود؟ و یکی دو بازی انجام شد! همان موقع هم ما گفتیم عوامل برگزاری مسابقه، اعضای تیم، کادرفنی، تدارکات و... نزدیک به دویست-سیصد نفر در کنار هم هستند اما توجهی نشد و حالا کلاً فوتبال تعطیل شده است.

 

رای بازی با پرسپولیس پیش از دفاعایات ما صادر شد

 

وی با اشاره به رای کمیته انضباطی در مورد بازی سپاهان-پرسپولیس تصریح کرد: رایی که داده شد خیلی جالب است، قبل از پایان مهلتی که ما باید دفاعیات، اسناد و مدارکی که ارائه می‌دادیم رای صادر شده بود. آن آقا هم که در کمیته انضباطی است و نمی‌دانم نامش جادوانی است یا ...، گفت مدارک را نداده‌اند و به وسیله پیک فرستادند و... اصلاً چنین چیزی نبود. ان شاالله کمیته استیناف تشکیل شود و به دفاعیات ما رسیدگی کند. این کمیته باید مستندات را ببیند و امیدواریم این پرونده با نهایت دقت بررسی شود. ما اعتراض کردیم و مستندات خودمان را دادیم و ان‌شاءالله به آن رسیدگی شود. اما فعلاً که همه چیز تعطیل است، کجاست لیگ و برنامه مسابقات؟ 

 

یوونتوس-اینتر شبیه سپاهان-پرسپولیس است

 

تابش در اشاره به تعطیل شدن فوتبال ایران پیش از برگزاری بازی سپاهان و پرسپولیس، عنوان کرد: باید تعطیل می‌شد. از مدت‌ها قبل بحث این ویروس مطرح بود. ساعت 9صبح روز مسابقه اعلام می‌شود که بازی بدون تماشاگر است. اصلاً تا ساعت 9صبح روز بازی نمی‌دانستیم بازی بدون تماشاگر است یا با تماشاگر. باید قبل از این بازی تمرینات تعطیل می‌شد و بازی‌ها برگزار نمی‌شد. شما ببینید حتی در ایتالیا بازی‌های دیگرشان برگزار شد اما بازی یوونتوس-اینتر که عیناً شرایطی شبیه شرایط بازی سپاهان-پرسپولیس دارد را برگزار نکردند. آن روز گناه ما این بود که تا لحظه آخر از حق و حقوق خودمان و تیممان دفاع کردیم.

وی ادامه داد: ما گفتیم بازی برگزار نشود. برگزاری بازی در آن شرایط خطرناک بود اما به هر حال بالاخره شده است! الان می‌بینید که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی مطرح شده اما در آن شرایطی که ویروس شیوع پیدا کرده بود، بازیکنان باید به زمین می‌آمدند، من تو من بازی و یارگیری می‌کردند، بدن به بدن و پیراهن به پیراهن در زمین می‌دویدند و در رختکن هم نفس به نفس هم می‌نشستند. چرا؟ دلایلش ان شاالله روزی روشن خواهد شد. آن روز، روزی است که ما خیلی منتظرش هستیم!

 

1489763

 

چرا باید پرسپولیس را قهرمان کنند؟

 

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان در مورد این که عده‌ای معتقدند لیگ نوزدهم باید با اعلام قهرمانی پرسپولیس به پایان برسد، عنوان کرد: برای چه باید پرسپولیس را قهرمان اعلام کنند؟ ما قهرمان نیم‌فصل بودیم. بعد از 15بازی درصدر بودیم. سوای این، وقتی 9 بازی مانده چطور بیایند یک تیم را قهرمان اعلام کنند؟ باید این لیگ را قطع کنند و لیگ آینده را شروع کنند. تکلیف بازی های آسیایی هم که معلوم نیست. شما ببینید جام ملت‌های اروپا را هم یک سال به تعویق انداختند. المپیک را هم نمی‌تواند برگزار کنند. باید پرونده این لیگ بسته شود.

 

آن بازی‌ را می‌شد به عقب بیندازند اما این بازی را نه!

 

وی ادامه داد: آن روزی که ما گفتیم این بازی را به تعویق بیندازید و به آخر لیگ منتقل کنید، گفتند نمی‌شود، حالا تمام بازی‌ها تعطیل شده است. چطور بازی ما مقابل استقلال را می‌شد؟ آن بازی را همینطوری الکی به تعویق انداختند. در صورتیکه همه چیز تعیین شده بود. روز قبل از بازی به جلسه شورای تامین رفتیم. ساعت بازی، میزان تماشاگر، ساعت ورود و خروج و... بعد شبانه بدون دلیل لغو شد. چرا؟ چون استقلال شرایط خوبی نداشت. مربیش رفته بود. مردم ناراحت بودند و اعتراض می‌کردند. ناگهان گفتند این بازی لغو است. آن بازی را می شد عقب بیندازند ولی این بازی را نمی شد! همانطور که گفتم  امیدواریم ان‌شاء‌الله حقایق یک روزی روشن شود.

 

اگر لازم باشد در مورد استعفا صحبت می‌کنم

 

تابش در مورد استعفای پر رمز و رازش از مدیرعاملی باشگاه سپاهان اظهار داشت: ‌نمی‌شود حرفی زد وقتی آدم باید صحبت‌هایی کند که نباید مطرح شوند. عده‌ای دروغ گفتند و عده‌ای حقایق را نگفتند و آن شرایط را به وجود آوردند. الان وقت این بحث ها نیست و باید به جان مردم و نجات آن اهمیت بدهیم. من عضو هیئت مدیره هستم اما مسئولیت مستقیمی در باشگاه ندارم و بهتر است با آقایانی که مسئولیت مستقیم دارند صحبت کنید. در آینده اگر لازم باشد در این مورد صحبت خواهم کرد.

دیدگاه‌ها