کد خبر : 1677411 | 20 فروردين 1399 ساعت 17:39 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

مسئولان تصمیمی بگیرند که به سود همه باشد

گودرزی: رکورد تعداد بازی در لیگ برتر را می‌زنم

هافبک پارس جنوبی جم می گوید قصد دارد رکورد تعداد بازی در لیگ برتر را به سود خودش رقم بزند.

گودرزی: رکورد تعداد بازی در لیگ برتر را می‌زنم

شهرام گودرزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تعطیلی مسابقات لیگ و وضعیت تمرینی باشگاه ها عنوان کرد: واقعیت این است که در بلاتکلیفی عجیبی بسر می بریم که این شرایط برای هیچ کدام از اهالی فوتبال خوب نیست. با اینکه تمرینات به صورت مجازی واختصاصی انجام می شود اما به هر حال از نظر بدنی بازیکنان طبیعی است با افت مواجه شوند.


وی ادامه داد: در شرایط کنونی اما سلامتی انسان ها از هر موضوع دیگری مهم تر است. امیدوارم هرچه سریع تر ویروس کرونا در ایران ریشه کن شود و بتوانیم از این شرایط سخت خارج شویم.


هافبک پارس جنوبی درباره آینده لیگ برتر تاکید کرد: من شخصا امیدوارم مسئولان سازمان لیگ تصمیمی بگیرند که به سود همه باشد. اگر قرار است بازی ها را ادامه دهند و یا حتی تعطیل کنند بگوینند تا حداقل باشگاه ها از بلاتکلیفی خارج شوند. این وضعیت به سود هیچ کس نیست و امیدوارم هر اقدامی انجام می شود در راستای مصلحت فوتبال و البته سلامتی فوتبالیست ها و مربیان باشد.


او درباره آینده پارس جنوبی در لیگ برتر در صورت ادامه مسابقات گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و شک نکنید که اگر لیگ ادامه پیدا کند نتایج خوبی کسب می کنیم. اصلا به سقوط فکر نمی کنیم اما الان مهم ترین مساله این است که تکلیف بازی ها مشخص شود.


گودرزی که به تازگی به باشگاه 300 تایی های لیگ برتر پیوسته و 317 مسابقه با پیراهن تیم های مختلف انجام داده افزود: خوشحالم که توانستم در این سالها این تعداد بازی را در لیگ برتر انجام بدهم. الان 32 ساله هستم و فکر می کنم چند سال دیگر به راحتی می توانم کارم را دنبال کنم. خداراچه دیدید شاید رکورد بیشترین تعداد بازی در لیگ برتر را شکستم و آن را از آن خودم کردم.

دیدگاه‌ها