کد خبر : 1677412 | 20 فروردين 1399 ساعت 17:31 | 11.7K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره لیورپول: اگر قهرمان نشویم، آن را می پذیرم

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، می‌گوید که در صورت لغو کامل بازی ها و قهرمان نشدن این تیم، مجبور است که چنین اتفاقی را بپذیرد.

ستاره لیورپول: اگر قهرمان نشویم، آن را می پذیرم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با ۲۵ امتیاز بیشتر نسبت به تیم دوم جدول لیگ برتر انگلیس یعنی منچستر سیتی در جایگاه اول قرار گرفته است؛ موضوعی که باعث شده این تیم بعد از ۳۰ سال در آستانه قهرمانی لیگ برتر قرار بگیرد اما با این حال شیوع ویروس کرونا و تعلیق رقابت‌ها قهرمانی لیورپول را به تعویق انداخته یا به نوعی آن را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

 

در حالی که بسیاری از کشورها امیدوار هستند که مسابقات از سر گرفته شود اما چند روز پیش فدراسیون فوتبال بلژیک لیگ این کشور را به طور کامل لغو کرد؛ تصمیمی که ممکن است با توجه به ادامه این روند توسط سایر کشورها نیز اتخاذ شود. اگرچه یوفا اخیراً هشدار داده بود که باید نتایج این فصل مشخص شود.

 

 

1483859

 

 

ستاره سنگالی لیورپول می‌گوید که در صورت لغو کامل بازی ها مجبور خواهد بود که این موضوع را بپذیرد. سادیو مانه در این باره گفت: " من می خوام برنده بازی ها شوم و جام بگیرم. این همان چیزی است که من به آن علاقه دارم. اما با این وضعیت هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. این وضعیت برای لیورپول دشوار بوده اما قطعاً برای میلیون ها نفر در سرتاسر دنیا سخت‌تر بوده است. برخی افراد اعضای خانواده خود را از دست دادند و وضعیت پیچیده تر هم شده است.

 

برای خود من اما قهرمانی در لیگ برتر یک رویا است و می خواهم به آن دست پیدا کنم. با این حال اگر این اتفاق رخ دهد آن را خواهم پذیرفت. این بخشی از زندگی است و در این صورت امیدوار خواهم بود که سال بعد به قهرمانی برسیم."

دیدگاه‌ها