کد خبر : 1677434 | 20 فروردين 1399 ساعت 20:21 | 39.2K بازدید | 0 دیدگاه

نفس راحت بارسلونا از دست بایرن مونیخ!

به نظر می رسد بایرن مونیخ دیگر تمایلی به خرید مارک آندره تراشتگن، دروازه بان بارسلونا ندارد.

نفس راحت بارسلونا از دست بایرن مونیخ!


به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره تراشتگن از شرایط خود و دستمزدش در نوکمپ راضی نیست و نشریه اسپورت چندی قبل مدعی شد این سنگربان آلمانی حس می کند به اندازه ای که در موفقیت بارسا تاثیرگذار است، در این باشگاه مورد ستایش قرار نمی گیرد. تراشتگن همچنین خواهان افزایش حقوق خود بوده و هنوز در مورد تمدید قرارداد با بارسلونا به توافق نرسیده است.

 

1487509

 

در این میان بایرن مونیخ شرایط خرید مارک آندره تراشتگن را جویا شده بود تا در صورت عدم توافق برای تمدید قرارداد با مانوئل نویر، دروازه بان ناراضی بارسلونا را جذب کند. اما نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد شرایط در مونیخ تغییر یافته و به نظر می رسد مانوئل نویر و باشگاه بایرن در حال توافق برای تمدید قرارداد تا سال 2023 هستند.

 

دیروز بایرن مونیخ اعلام کرد قرارداد توماس مولر، مهاجم باتجربه این تیم نیز تمدید شده و هانسی فلیک ابراز امیدواری کرده این روند در مورد دیگر بازیکنان از جمله مانوئل نویر نیز صورت پذیرد. با توجه به انتقال الکساندر نوبل، دروازه بان آلمانی شالکه در پایان فصل به آلیانس آره نا و همچنین افزایش احتمال توافق با مانوئل نویر، بعید است دیگر بایرن مونیخ تمایلی به جذب مارک آندره تراشتگن داشته بیاشد. بدین ترتیب بارسلونا در شرایط بهتری می تواند با این دروازه بان باکیفیت برای تمدید قرارداد به توافق دست یابد.

دیدگاه‌ها