کد خبر : 1677437 | 20 فروردين 1399 ساعت 19:59 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

سنگ بزرگ لمپارد پیش پای ستاره بارسلونا

به نظر می رسد انتقال فیلیپ کوتینیو به چلسی آنقدرها هم آسان نخواهد بود.

سنگ بزرگ لمپارد پیش پای ستاره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد مدیران بایرن مونیخ در مورد آینده فیلیپ کوتینیو به نتیجه نهایی رسیده و قصد ندارند بند دائم سازی 120 میلیون یورویی قرارداد او به بارسلونا پرداخت کنند. از طرفی بارسا نیز علاقه ای به حفظ این بازیکن ندارد و به نظر می رسد مقصد بعدی او در فصل بعد لیگ برتر خواهد بود.

 

1405750

 

اما نشریه اسپورت امروز در گزارشی مدعی شد انتقال فیلیپ کوتینیو به چلسی آسان نخواهد بود. اگرچه آبی های لندن تا امروز جدی ترین مشتری این هافبک برزیلی محسوب شده و حتی مذاکرات اولیه را با مدیر برنامه او کیا جورابچیان نیز آغاز کرده اند، اما بارسلونا دیگر علاقه ای به انتقال قرضی او نداشته و تنها به صورت دائم خواهان فروش فیلیپ کوتینیو است.

 

اما فرانک لمپارد نیز به مدیران چلسی تاکید کرده تنها در صورتی با فیلیپ کوتینیو به توافق برسند که بارسلونا اجازه دهد بند اختیاری خرید برای فصل بعد در قرارداد او وجود داشته باشد. در واقع فرانک لمپارد مطمئن نیست فیلیپ کوتینیو بتواند روزهای درخشان حضور در لیورپول را در ترکیب چلسی نیز تکرار کند و حاضر به سرمایه گذاری دائم و هنگفتی برای خرید این بازیکن نیست. به جز چلسی، تیم های دیگری چون منچستریونایتد و لسترسیتی نیز خواهان خرید فیلیپ کوتینیو هستند و به هر حال به نظر می رسد او فصل بعد در لیگ برتر به میدان می رود.

دیدگاه‌ها