کد خبر : 1677438 | 20 فروردين 1399 ساعت 19:48 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بایرن و تاکید به تمدید با مانوئل نویر

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ ابراز امیدواری کرد قرارداد مانوئل نویر تمدید شود.

سرمربی بایرن و تاکید به تمدید با مانوئل نویر

به گزارش "ورزش سه"، با تمدید قرارداد توماس مولر، این روند در بایرن مونیخ آغاز شده و به نظر به زودی نوبت دیگر بازیکنان از جمله مانوئل نویر، تیاگو و داوید آلابا است. هانسی فلیک مدعی شد این بازیکنان عملکرد خوبی در ماه های اخیر داشته اند و باشگاه باید با آنها تمدید کند.

 

هانسی فلیک گفت: "همه ما از پیشرفت روند تمدید قرارداد بواتنگ رضایت داریم. ما به عنوان کادر فنی از او حمایت می کنیم، اما همه چیز به پیشنهاد خود بواتنگ بستگی دارد. از این نظر پیشرفت بسیار مثبت بوده است. اگر بواتنگ تصمیم به ماندن در بایرن گرفت، همه کارهای ممکن را برای تمدید قرارداد انجام خواهیم داد. بواتنگ تا امروز از حمایت ما برخوردار بوده و در آینده نیز چنین خواهد بود.

 

1486396

 

اینها تصمیماتی نیز هستند که خود بازیکنان باید بگیرند. در هفته‌ ها و ماههای گذشته، من توضیح داده ام که مانوئل نویر، داوید آلابا یا تیاگو برای ما چقدر اهمیت دارند. آنها طی شش ماه گذشته دستخوش تغییرات بزرگی شده و عملکردی در سطح بالا ارائه داده اند. باشگاه نیز متوجه این موضوع شده و امیدوارم که در مسیری صحیح پیش برود."

 

گرچه روند مذاکرات نویر در برای تمدید قرارداد متوقف شده، اما فلیک امیدوار است که بایرن با این دروازه بان به توافق برسد. هانسی فلیک افزود: "من برای مدت طولانی است که مانوئل نویر را می شناسم. ما رابطه خوبی داشته، از یکدیگر بسیار قدردانی می کنیم. این تصمیم او است، نویر می داند چه اهمیتی در بایرن مونیخ دارد. نه فقط من بلکه کل باشگاه از تمدید قرارداد نویر خوشحال می شویم."

دیدگاه‌ها