کد خبر : 1677441 | 20 فروردين 1399 ساعت 20:15 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید ویژه اسطوره بایرن مونیخ از هانسی فلیک

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، تمجید از سرمربی باواریایی‌ها یعنی هانسی فلیک انجام داد.

تمجید ویژه اسطوره بایرن مونیخ از هانسی فلیک

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کسب چند نتیجه ضعیف نیکو کواچ از هدایت بایرن مونیخ برکنار شد و دستیار او یعنی هانسی فلیک در اواسط فصل به طور موقت هدایت بایرن مونیخ را برعهده گرفت. با این حال عملکرد تیم فلیک به قدری خوب بود که مسئولان بایرن مونیخ را وادار کرد که قراردادشان با این سرمربی آلمانی تمدید کنند؛ اتفاقی که نهایتاً رخ داد و اخیراً فلیک قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ با باواریایی ها تمدید کرد.

 

اسطوره باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که تمدید قرارداد با فلیک کار کاملا درستی بوده است. لوتار ماتئوس در این رابطه گفت: " من شناخت کاملی از بایرن مونیخ و البته فلیک دارم. از همان ابتدا می دانستم که هر دو آنها می‌توانند مکمل یکدیگر باشند.

 

من کاملا از نحوه رفتار فلیک با بازیکنان آگاه هستم و می‌دانم که می‌تواند بهترین بازی را از بازیکنانش بگیرد. همچنین تیم های او کاملاً چشم‌نواز و عالی بازی می کنند."

 

 

1479665

 

 

لوتار ماتئوس در ادامه تمجید از سرمربی بایرن مونیخ گفت: " من ایمان دارم که فلیک می تواند دوباره بازیکنانی نظیر آلابا، مولر و لام را برای بایرن بسازد. این یک موضوع بسیار پر اهمیت است و از او انتظار می رود که بتواند بازیکنانی از این دست را پرورش دهد."

دیدگاه‌ها