کد خبر : 1677443 | 20 فروردين 1399 ساعت 20:32 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

علت موفقیت ژاپن در مهار کرونا از نظر اینیستا

آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا و بازیکنان حال حاضر ویسل کوبه ژاپن، معتقد است که در تابستان شرایط بهبود پیدا می‌کند و مسابقات لالیگا می‌تواند از سر گرفته شود.

علت موفقیت ژاپن در مهار کرونا از نظر اینیستا

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا بعد از گذراندن ۱۶ سال فوق العاده در بارسلونا نهایتاً در تابستان ۲۰۱۸ از این تیم جدا شد و فوتبال آسیا و جی لیگ ژاپن را به عنوان چالش جدید خود انتخاب کرد.

 

ویروس کرونا به بحث روز دنیا تبدیل شده است. با این حال اینیستا می‌گوید که این ویروس در ژاپن مهار شده است. او در این باره گفت: " همه چیز از سه ماه پیش شروع شد و فکر می‌کنم که حالا در اینجا همه چیز تحت کنترل است. مردم به خیابان ها نمی روند. همچنین از همان دقیقه اول شیوع این ویروس مدارس و سایر مکان های مهم بسته شد. همه اینها عواقب را به حداقل رساند و باعث شد که کار مهار این ویروس راحت شود."

 

 

 

1489791

 

 

اینیستا در رابطه با روز های قرنطینه و انجام تمریناتش نیز گفت: " ما هر کدام برنامه های فردی خاصی داریم. از طرف دیگر جلسات بدنسازی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می شود. در اینجا خوشبختانه ، ما در یک جزیره کوچک قرار داریم و می توانیم برای پیاده روی یا دویدن بیرون برویم."

 

اینیستا همچنین در رابطه با احتمال از سرگیری رقابت‌های لالیگا نیز گفت: " فکر می‌کنم که هیچ کس نمی داند چه زمانی رقابت‌ها شروع خواهد شد. همه چیز غیر قابل پیش بینی است اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که برگزاری ادامه فصل مشکل خواهد بود. با این حال همه ما اطمینان که در تابستان اوضاع بهتر خواهد شد و فصل می تواند کامل شود."

دیدگاه‌ها