کد خبر : 1677449 | 20 فروردين 1399 ساعت 21:15 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلفونسو دیویس:

با این کیفیت بایرن مونیخ قهرمان اروپا می شود

آلفونسو دیویس، مدافع جوان بایرن مونیخ از بازی کردن زیر نظر هانسی فلیک ابراز رضایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس در یک سال اخیر عملکرد درخشانی داشته و تبدیل به یکی از بازیکنان آینده دار بایرن مونیخ شده است. حالا این مدافع جوان از رویاهای بزرگ خود در مورد فتح لیگ قهرمانان پرده برداشته و مدعی شد بایرن مونیخ با این کیفیت می تواند قهرمان اروپا شود.

 

1489800

 

آلفونسو دیویس گفت: "صفت مورد علاقه خانسی فلیک برای من این است که اجازه می دهد ما بازی خودمان را کرده و خلاقیت داشته باشیم. هانسی فلیک سبک مربیگری و مورد علاقه اش را پیاده می کند، اما در نهایت فوتبال یک بازی آزادانه است. فلیک فقط می خواهد که ما پیروز شده و از بازی کردن لذت ببریم.

 

فتح لیگ قهرمانان؟ بدیهی است که رسیدن به این هدف کار آسانی نخواهد بود. هنوز رقبای بزرگی وجود دارند که ما باید انها را مغلوب منیم. ما هر روز در ذهن خود این را داریم که امسال ممکن است این اتفاق رخ دهد و این فصل سالی است که ما دوباره قهرمان لیگ قهرمانان می شویم. من واقعا احساس می کنم با توجه به کیفیتی که داریم، می توانیم در لیگ قهرمانان اروپا قهرمان شویم. من واقعا مقابل چلسی خوب بازی کردم. من کاری انجام دادم که مربیان از من خواستند، خوب دفاع کرده و خوب حمله کردم."

 

1489801

دیدگاه‌ها