کد خبر : 1677451 | 20 فروردين 1399 ساعت 21:49 | 22.6K بازدید | 0 دیدگاه

کریستین هیدالگو:

کسی انتظار چنین درخششی از لیونل مسی نداشت

کریستین هیدالگو در مورد دوران درخشان لیونل مسی در بارسلونا صحبت کرد.

کسی انتظار چنین درخششی از لیونل مسی نداشت

به گزارش "ورزش سه"، کریستین هیدالگو، وینگر پیشین بارسلونا می گوید هیچ کس در این باشگاه انتظار نداشت که لیونل مسی در ادامه تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ شود. هیدالگو قبل از انتقال به دیپورتیوو لا کرونیا در سال 2006 ، تنها یک حضور در تیم اول بارسلونا حضور پیدا کرد و حالا در مورد رابطه با آن دوره توضیحاتی ارائه داده است.

 

1489805

 

کریستبن هیدالگو گفت: "لئو مسی یک استعداد باورنکردنی بود. همه افراد حاضر در این باشگاه می دانستند که او روزی تبدیل به بازیکن بسیار خوبی خواهد بود. اما هیچ کس نمی توانست چنین چیزی را پیش بینی کند. دستاوردهای مسی بی نظیر است. او بسیار خجالتی و درونگرا بود. مسی فقط وقتی لازم بود صحبت می کرد. هرچه مسی بیشتر بازی کرد و شروع به گلزنی کرده، یخ او آب شده و بیشتر با اطرافیان شوخی می کرد.

 

رونالدینیو؟ بدون حضور و نقش آفرینی مثبت او، موفقیت های بارسا در آن مقطع ممکن نبود. رونالدینیو از شخصیت شادی برخوردار بود و همه هم تیمی هایش را به خنده می انداخت. همچنین من بازیکنی با قدرت دریبلینگ او ندیده ام.

 

من هرگز فراموش نخواهم کرد که یک بار سالن کنفرانس هتل کنفرانسی با حضور بازیکنان تیم اول برگزار شده و آنها یکی یکی روی صندلی هایشان نشستند. در پایان تنها یک صندلی مانده بود و و وقتی رونالدینیو وارد اتاق شد، ناگهان به من اشاره کرده و مرا متهم کرد که در جای او نشسته ام. من ترسیدم، اما این فقط یک شوخی از سوی رونالدینیو بود و همه شروع به خندیدن کردند. او همیشه با ما شوخی می کرد، به خصوص با من."

دیدگاه‌ها