کد خبر : 1677458 | 20 فروردين 1399 ساعت 22:59 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

استفانو سنسی:

تجربه بازی کردن در نوکمپ باورنکردنی بود

استفانو سنسی، هافبک ایتالیایی اینتر در مورد انتقالش به این تیم صحبت کرد.

تجربه بازی کردن در نوکمپ باورنکردنی بود

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای ابتدایی فصل درخشش استفانو سنسی نوید ظهور یک ستاره بزرگ را به هواداران اینتر داد، اما در ادامه مصدومیت های متوالی منجر به توقف این روند رو به رشد شد. حالا استفانو سنسی در مورد احساس خود از حضور در اینتر و بازیکنان مورد علاقه اش صحبت کرده است.

 

استفانو سنسی گفت: "شرایط نسبت به  آخرین بازی ما خیلی تغییر کرده است، زیرا اکنون به وضوح زندگی روزمره مختل شده است، اما ما باید به فکر منافع مشترک باشیم. این یک وضعیت دشوار است که امیدوارم به سرعت طی شود.

 

1446703

 

انتقال به اینتر؟ حس عجیبی داشتم. می دانستم به یک باشگاه بزرگ پیوسته ام، اما وقتی وارد باشگاه می شوید تازه می فهمید که اینتر بزرگتر از آن چیزی است که تصور می کردید. دلیل این بزرگی بیشتر به خاطر هواداران فوق العاده است و این باعث می شود شما بخشی از یک خانواده بزرگ باشید. بیشترین لحظه ای که در خاطر دارم اولین گل من در سن سیرو است، من هنوز غرش هواداران وقتی آنها نام من را فریاد می کشیدند را به خاطر می آورم.

 

بازی کردن مقابل بارسلونا هم بسیار خوب بود، انتقال از یک تیم کوچک تر و حضور در نیوکمپ باورنکردنی است، من در گذشته بازی های بارسلونا را دنبال کردم. این تجربه بسیار جالب بود و حیرت انگیز بود. هافبک های مورد علاقه من همیشه آندره پیرلو، آندرس اینیستا و ژاوی بودند. ژاوی همیشه اسطوره من بوده است، اما اینیستا و پیرلو نیز ورای واقعیت بودند."

دیدگاه‌ها