کد خبر : 1677460 | 20 فروردين 1399 ساعت 23:24 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

یوونتوس و میلان به دنبال معاوضه بازیکن

احتمال معاوضه دو بازیکن بین یوونتوس و میلان در تابستان پیش رو وجود دارد.

یوونتوس و میلان به دنبال معاوضه بازیکن

به گزارش "ورزش سه"، تحرک تیم های بزرگ برای تقویت ترکیب در تابستان پیش رو آغاز شده و شبکه مدیاست اعلام کرد ممکن است دو تیم یوونتوس و میلان برای معاوضه جیجی دوناروما و فدریکو برناردسکی در فصل تابستان به توافق دست یابند.

 

1483152

 

طبق ادعای این شبکه دوران حضور فدریکو برناردسکی در تورین رو به پایان بوده و مائوریتسیو ساری اعتقادی به استفاده از او در ترکیب ندارد. این وینگر جوان و ایتالیایی در بیشتر بازی های این فصل یوونتوس نیمکت نشین بوده و جدایی او در تابستان قطعی می باشد. از بارسلونا به عنوان یکی دیگر از مقصدهای احتمالی فدریکو برناردسکی نام برده شده است.

 

اما قرارداد جیجی دوناروما نیز در ژوئن 2021 به پایان می رسد و میلان هنوز برای حفظ این دروازه بان جوان به توافق نرسیده است. مینو رایولا، مدیر برنامه دوناروما رابطه خوبی با سران یوونتوس داشته و ممکن است زمینه انتقال موکلش به تورین و معاوضه با برناردسکی را فراهم کند. اگرچه تیم هایی چون منچستر یونایتد، پاری سن ژرمن و رئال مادرید نیز مشتری دوناروما هستند، اما یوونتوس از شانس بیشتری نسبت به سایر رقبا برای خرید این دروازه بان برخوردار است. دو باشگاه میلان و یوونتوس پیش از این در ماه ژانویه نیز به دنبال مبادله برناردسکی و لوکاس پاکوئتا بودند، اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

دیدگاه‌ها