کد خبر : 1677493 | 21 فروردين 1399 ساعت 11:49 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

هرنان کرسپو:

لیونل مسی بودن بسیار دشوار است!

هرنان کرسپو، ستاره سابق فوتبال آرژانتین به تمجید از لیونل مسی پرداخت.

لیونل مسی بودن بسیار دشوار است!

 

به گزارش "ورزش سه"، هرنان کرسپو مدعی شد حضور کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در یک نسل باعث شده آنها به یکدیگر انگیزه پیشرفت بدهند، اما در نسل آنها چنین بازیکنی برای رونالدوی برزیلی وجود نداشته است. او همچنین تاکید کرد بودن به جای بازیکنانی چون مسی و مارادونا کار دشواری است.

 

هرنان کرسپو گفت: "کریستیانو رونالدو و لئو مسی خوش شانس بوده اند که یکدیگر را به سمت جلو سوق داده و باعث می شوند همواره هر دو در بالاترین سطح باشند. شرایط رونالدوی برزیلی در نسل ما متفاوت بود. احتمالا ما انگیزه لازم به او برای ادامه دادن در بالاترین سطح را ندادیم.

 

1489851

 

لیونل مسی بودن بسیار دشوار است، هیچ کس نمی تواند خودش را در جای او قرار دهد، همانطور که در گذشته زیرا هیچ کس نمی توانست مثل مارادونا باشند. غیرممکن است که بدانیم آنها به چه چیزی فکر کرده و چگونه زندگی می کنند.

 

من از دیدن حضور لیونل مسی در ترکیب تیم ملی آرژانتین خوشحال می شوم، همچنین به عنوان یک آرژانتینی دوست دارم لیونل مسی روزی عنوان قهرمانی جام جهانی را تجربه کند. مسی بازیکنی بوده که برای سالهای متمادی در سطح بسیار بالایی قرار داشته، علیرغم انتقادات همیشه از جای خود بلند شده و به کارش ادامه می دهد.

 

فوتبال به لیونل مسی مدیون است. ما آرژانتینی هستیم و می خواهیم او روزی قهرمانی جهان را تجربه کند، من از صمیم قلب چنین آرزویی دارم، اما نام لیونل مسی فراتر از کسب این عنوان است."

دیدگاه‌ها