کد خبر : 1677496 | 21 فروردين 1399 ساعت 12:09 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز اردوی تیم وزنه‌برداری مشروط به تصمیم فدراسیون جهانی

اعضای تیم ملی وزنه برداری ایران که در لیست اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا قرار دارند، همچنان در انتظار آغاز اردوی آماده سازی هستند.

آغاز اردوی تیم وزنه‌برداری مشروط به تصمیم فدراسیون جهانی

به گزارش  "ورزش سه" به نقل از مهر، ترکیب تیم ملی وزنه برداری ایران برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا اواخر سال گذشته مشخص شد و قرار بود مسافران آسیایی با پشت سر گذاشتن اردوی آماده سازی راهی این میدان شوند. البته این برنامه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا منتفی شد، چراکه با لغو برگزاری رقابتهای قهرمانی آسیا، اردوی تیم ملی وزنه برداری ایران هم در اوایل اسفند سال گذشته تعطیل شد.

 

هر چند قرار بود اردوی تیم ملی وزنه برداری با کمی تاخیر از روز ۱۵ فروردین ماه آغاز شود، اما وخامت شرایط و شیوع گسترده ویروس کرونا، این اردو را هم لغو کرد تا وضعیت وزنه برداران تیم ملی برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک همچنان در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.

 

به هر حال فعلا تمام نگاه ها به فدراسیون جهانی وزنه برداری دوخته شده تا این نهاد تصمیم گیرنده، تکلیف زمان برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا را روشن کند. رقابتهایی که گفته می شود حداقل تا دو یا سه ماه دیگر برگزار نخواهد شد.

 

بر این اساس حسین سلطانی، محمد زارعی، علی میری، کیانوش رستمی، سهراب مرادی، ایوب موسوی، رسول معتمدی، علی هاشمی، کیا قدمی، علی داودی، حافظ قشقایی و صالح چراغی به عنوان ملی پوشان اعزامی به رقابتهای قهرمانی آسیا همچنان باید به تمرینات انفرادی در شهرهای خود مشغول باشند تا فدراسیون جهانی در مورد زمان برگزاری مسابقات تصمیم گیری کند.

 

دیدگاه‌ها