کد خبر : 1677534 | 21 فروردين 1399 ساعت 15:19 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک در صد هم به سقوط سایپا فکر نکنید

سهرابیان: مشکلات مدیریتی استقلال را نابود کرده

مدافع وسط سایپا می گوید در شرایط فعلی چاره ای جز برگزاری تمرین اینترنتی وجود ندارد.

سهرابیان: مشکلات مدیریتی استقلال را نابود کرده

آرمین سهرابیان در مورد شکل برگزاری تمرینات سایپا به "ورزش سه" گفت گفت: ما هم مثل خیلی از تیم ها به صورت مجازی و از خانه تمرینات خود را پیگیری می کنیم. شرایط سخت است و واقعا دل مان برای تمرین گروهی تنگ شده است.

 

او ادامه داد: طبیعی است تمرین در خانه نمی تواند جای تمرین گروهی را بگیرد ولی در شرایط فعلی چون ممکن است لیگ از سر گرفته شود باید آمادگی بدنی خود را حفظ کنیم و چاره ای جز برگزاری تمرینات به این سبک نداریم.


آرمین سهرابیان که فصل قبل در استقلال بازی می کرد، در مورد شرایطی که این روزها این تیم با آن دسته و پنجه نرم می کند هم گفت: من استقلال را دوست دارم و نمی توانم نسبت به این تیم بی تفاوت باشم. متاسفانه استقلال بهترین مربی و بازیکنان را دارد اما شرایط مدیریتی این تیم را اذیت می کند. مگر می شود یک باشگاه هر ماه مدیرعامل عوض کند؟ یکی می آید و می رود و دیگری پولی ندارد. با این شرایط کار استقلال سخت شده است و این مسائل باعث شده آبی ها ثبات لازم را نداشته باشند.

 

مدافع استقلال در پایان در مورد شرایط سایپا هم می گوید: اول بگویم که امکان ندارد سایپا سقوط کند چون این تیم چنین شخصیتی ندارد. خیلی  سال ها سایپا در رده های پایین جدول بوده است ولی سقوط نکرده است و یک درصد هم فکر نکنید تیم ما امسال سقوط می کند.

دیدگاه‌ها