کد خبر : 1677555 | 21 فروردين 1399 ساعت 16:20 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

خاطره انگیزترین بازی های فصل برای نیمار

نیمار در جریان یک مصاحبه به 5 بازی به عنوان خاطره انگیزترین بازی های فصل اشاره کرد.

 خاطره انگیزترین بازی های فصل برای نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نیمار این روزها در ریودوژانیرو حضور دارد. او در عمارت لوکس خود دوران قرنطینه را پشت سر می گذارد و در انتظار است تا زمان مشخصی برای از سرگیری فوتبال اعلام شود.

ستاره برزیلی پس از یک تابستان بسیار پرحاشیه در نهایت نتوانست راهی بارسا شود و در پاریس ماندنی شد. او که چند هفته ابتدایی را از دست داده بود، به تدریج توانست در ترکیب ثابت پی اس جی قرار بگیرد و با وجود اعتراضات اولیه هواداران، توانست رضایت آنها را نیز به دست بیاورد.

 

 

1485246

 

 

نیمار 5 بازی این فصل خود را به عنوان بهترین و خاطره انگیزترین بازی ها می داند.

 

 

1485075

 

 

ستاره برزیلی در این رابطه گفت:« بدون شک بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر دورتموند، بهترین بازی فصل من بود. روزهای قبل از بازی، پر استرس و پرتنش بود. بازی رفت را باخته بودیم و برای صعود باید پیروز می شدیم. شب بازی مثل شب بازی های لیبرتادورس بود. هواداران در کوچه و خیابان حضور داشتند و صدای تشویق های شان را می شنیدیم. بازی پشت درهای بسته بود ولی حمایت هواداران را از دور داشتیم. بهترین قسمت داستان اما جشن پیروزی با حضور هواداران در بیرون ورزشگاه بود.

بازی برابر لیون و استراسبورگ در دور رفت لوشامپیونا که با گل های دقیقه پایانی من برنده شدیم. بازی برابر لیل در روز درگدشت کوبی برایانت که گلم را به او تقدیم کردم و نیز گلباران لیون در فینال جام اتحادیه (5-1) دیگر بازی های خاطره انگیز فصل من هستند.»

 

 

1488871

دیدگاه‌ها