کد خبر : 1677573 | 21 فروردين 1399 ساعت 18:31 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب ادعای کاهش میزبانان یورو 2021

مدیر اجرایی یوفا ادعای رسانه های انگلیس در مورد کاهش تعداد شهرهای میزبان یورو 2021 را رد کرد.

تکذیب ادعای کاهش میزبانان یورو 2021

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر سوروخین ادعای رسانه‌های انگلیسی مبنی بر کاهش شهرهای میزبان جام ملت‌های اروپا که به دلیل شیوع ویروس کرونا سال آینده میلادی باید برگزار شوند را فقط یک فرضیه از سوی انگلیسی ها خواند و اعلام کرد چنین بحثی در یوفا مطرح نیست.

 

 

UEFA may attract other European cities to host 2021 Euro Cup ...

 

 

مدیر اجرایی کمیته برگزاری جام ملت‌های اروپا در این رابطه گفت:« هیچ نشانه‌ای در یوفا مبنی بر اینکه هر کدام از 12 شهر میزبان این رقابت‌ها از مشارکت خود منصرف شده باشد وجود ندارد. این خبر فقط فرضیه رسانه‌های انگلیس است و اکنون تمامی شهرهای میزبان رقابت‌ها در حال تهیه اسناد لازم برای سال آینده هستند. به زودی تا پایان ماه آوریل همه‌چیز مشخص خواهد شد. شهرهای میزبان جام ملت‌های اروپا باید تضمین‌های لازم را به یوفا ارائه دهند. در آن زمان با دریافت تمامی اطلاعات لازم می‌توانیم متوجه شویم کدام شهر آماده میزبانی نخواهد بود.»

 

 

EURO 2020 statt EURO 2021? UEFA stiftet Verwirrung um EM-Namen

 

 

در عین حال سرویس رسانه‌ای یوفا در واکنش به انتشار این خبر به خبرگزاری ریانووستی روسیه اعلام کرد:« پیش‌بینی می‌شود رقابت‌های جام ملت‌های اروپا در روزهای 11 ژوئن تا 11 جولای سال 2021 میلادی با همان برنامه قبلی سال 2021 و همان تعداد شهرهای میزبان برگزار خواهد شد. با این وجود هنوز برنامه بازی‌ها به طور رسمی مورد تایید قرار نگرفته است. البته یوفا در همین رابطه با 12 شهر میزبان رقابت‌ها در حال تماس و رایزنی است و اطلاعات لازم در زمان مقرر اعلام خواهند شد.»

دیدگاه‌ها