کد خبر : 1677587 | 21 فروردين 1399 ساعت 20:11 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو:

اینتر نه، شاید مسی به آمریکا یا چین برود!

ریوالدو، اسطوره باشگاه بارسلونا معتقد است که لیونل مسی این تیم را به مقصد اینتر ترک نخواهد کرد.

اینتر نه، شاید مسی به آمریکا یا چین برود!

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر گمانه زنی هایی در رابطه با احتمال انتقال لیونل مسی به اینتر مطرح شده است. اینتر در سالهای گذشته به طور مرتب علاقه خود را به جذب فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا نشان داده است؛ موضوعی که اخیراً توسط مدیرعامل سابق نراتزوری یعنی ماسیمو موراتی نیز تایید شد.

 

با این که وضعیت قرارداد لیونل مسی با بارسلونا به گونه‌ای است که احتمال جدایی او از این تیم بسیار محتمل به نظر می رسد اما اسطوره بلوگرانا اعتقاد دیگری دارد. ریوالدو در این باره گفت: " ماسیمو موراتی، رئیس سابق اینتر، این هفته گفت که انتقال لیونل مسی به این تیم غیرممکن نیست اما همانطور که قبلا گفتم فکر نمی‌کنم که مسی بارسلونا را به خاطر انتقال به یک تیم اروپایی دیگر ترک کند."

 

 

1476620

 

 

ریوالدو در ادامه گفت: " من فکر نمی کنم که مسی دلیلی برای ترک بارسلونا داشته باشد اما اگر او بخواهد روزی این کار را انجام دهد ممکن است به لیگ آمریکا یا چین برود. من فکر می کنم که صحبت درباره انتقال او به اینتر بیشتر شبیه به یک تبلیغات باشد. البته که اینتر یک باشگاه بزرگ اروپایی است که قبلاً جام های زیادی به دست آورده و تیم پر افتخاری به حساب می آید اما من نمی توانم تصور کنم که مسی بارسلونا را ترک کند چرا که او هنوز هم در این تیم سطح بالایی را ارائه می دهد."

دیدگاه‌ها