کد خبر : 1677595 | 21 فروردين 1399 ساعت 20:50 | 39.9K بازدید | 2 دیدگاه

خانبان: قهرمان قطعی نیم‌فصل اول پرسپولیس است

آنالیزور باشگاه پرسپولیس نیز به ماجرای چالش برای قهرمانی این فصل برابر سپاهانی‌ها ورود کرد و تیمش را مستحق این عنوان دانست.

خانبان: قهرمان قطعی نیم‌فصل اول پرسپولیس است

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد خانبان، عضو کادر فنی تیم پرسپولیس در ابتدا ضمن تاکید بر اهمیت و اولویت حفظ سلامتی مردم و هواداران فوتبال گفت: انتظار قطعی ما ادامه مسابقات بعد از کنترل بیماری و عادی شدن شرایط کشور است و امیدواریم هرچه زودتر این بیماری نوظهور و منحوس از ایران و جهان پاک شود و کلیه فعالیت‌ها از جمله ورزش از سر گرفته شود.  متاسفانه دوستان فرافکنی‌هایی انجام داده‌اند و به مسائلی اشاره کرده‌اند که واقعیت ندارد. پرسپولیس در این سه سال هفت جام کسب کرده و باز هم برای گرفتن جام‌های بیشتر تلاش می‌کند اما همانطور که باشگاه ما بارها اعلام کرده، اولویت با سلامتی مردم است و به هیچ وجه دوست نداریم جان یک نفر هم به خطر بیفتد.


خانبان در ادامه گفت: متاسفانه دوستان بدون مطالعه و بررسی تقویم مسابقات، با انتشار یک جدول از هفته شانزدهم و بدون در نظر گرفتن بازی‌های عقب افتاده نیم‌فصل اول و تنها به صرف اینکه در جدول و جلوی قسمت تعداد بازی‌ها، عدد ۱۵ نوشته شده این جدول را به عنوان جدول نیم‌فصل مسابقات می‌شناسند در حالی‌که در این جدول تیم سپاهان دو مرتبه با شاهین بوشهر و پرسپولیس دو مرتبه با پارس جم جنوبی بازی کرده است! آیا می‌شود در یک نیم‌فصل با یک تیم دو بار بازی و با یک تیم دیگر هرگز بازی نکرد؟ پرسپولیس با نساجی بازی معوقه داشت و سپاهان هم با نفت آبادان. بنابرابن با در نظر گرفتن بازی‌های رفت و پانزده بازی بدون تکرار از یک نیم‌فصل پرسپولیس با ۳۱ امتیاز قهرمان نیم‌فصل است.

 

 

1489953

 


او در ادامه با گلایه از صحبت‌های یکی از کمک مربیان تیم سپاهان گفت: متاسفانه ایشان ضمن توهین‌های متعدد به کادر تیم، پرسپولیس را به استفاده از حمایت‌های پیچیده و پشت پرده متهم کرده که دیگر یک موضوع نخ‌نما شده و تکراری است. متاسفانه صحبت‌های ایشان نشانگر ادب و معرفت ورزشی خودشان هست در ضمن تاکید دوباره ایشان به جدول مورد اشاره، نشان دهنده این است که یا سواد کافی برای تحلیل مسئله به این سادگی را ندارند و یا دیکته نوشته شده یک شخص کم سواد را می‌خوانند. امیدوارم این گونه مربیان جوان که سابقه کار با مربی اخلاق‌مدار و فنی‌ای همچون یحیی گل‌محمدی را در کارنامه دارند، ایشان را به عنوان الگوی کار خود قرار دهند.


مهرداد خانبان در پایان ضمن تمجید از باشگاه سپاهان صحبت هایش را اینچنین پایان داد: من در سال ۱۳۸۲ و در یک ماموریت کاری از باشگاه سپاهان دیدار کردم که باشگاهی بزرگ، با امکانات، پر افتخار و حرفه‌ای است و در سال های گذشته با مربیان اخلاق‌مدار و بدون حاشیه‌ای همچون آقای فرکی و با هزینه‌کرد منطقی قهرمان لیگ  شده‌اند. بنابراین انتظار می‌رود مدیران و هواداران این باشگاه ضمن تذکر به کادر فنی تیم خود از آنها بخواهند به جای فرافکنی و توهین به سایرین با تمرکز بر روی کار خود و کسب نتایج مناسب جوابگوی هزینه‌های سرسام آوری که بر روی دست این باشگاه گذاشته‌اند باشند.

دیدگاه‌ها