کد خبر : 1677601 | 21 فروردين 1399 ساعت 22:03 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش آرتتا به چگونگی فعالیت آرسنال در نقل و انتقالات

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال می گوید که سه سناریو را برای نقل و انتقالات برنامه‌ریزی کرده است.

واکنش آرتتا به چگونگی فعالیت آرسنال در نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا بعد از گذراندن سه فصل در منچسترسیتی به عنوان دستیار پپ گواردیولا، نهایتاً در ماه دسامبر از این تیم جدا شد و هدایت تیم دوران بازی خود یعنی آرسنال را بر عهده گرفت. در ابتدا نتایج پرنوسان توپچی‌ها با این سرمربی ۳۸ ساله نیز ادامه داشت اما رفته رفته تیم آرتتا سر و شکل بهتری به خود گرفت.

 

به نظر می‌رسد که آرسنال برای موفقیت در فصل آینده به خرید چند بازیکن احتیاج داشته باشد. با این حال با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بازی ها باعث شده که وضعیت نقل و انتقالات پیچیده شود. آرتتا در این باره می‌گوید: " من دو یا سه سناریوی مختلف را که می توانیم با آنها روبرو شویم برنامه ریزی می کنم. بسته به یکی از آن سه ، ما کم و بیش قادر به انجام کارهای خواهیم بود.‌

 

ما باید هر روز واکنش نشان دهیم. ما نمی دانیم وضع مالی چگونه خواهد بود. قوانین و زمان بندی پنجره را نیز نمی دانیم. چیزهای زیادی وجود دارد که در حال حاضر قادر به کنترل آنها نیستیم."

 

 

1485744

 

 

آرسنال با سرمربیگری میکل آرتتا در سال سال ۲۰۲۰ متحمل هیچ شکستی نشده و پیش از تعلیق رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در وضعیت خوبی به سر می‌برد. آرتتا در این باره نیز گفت: " آن زمانی که من به اینجا آمدم رابطه هواداران، بازیکنان و باشگاه در وضعیت سختی قرار داشت. ما مجبور شدیم انرژی، اعتقاد و تعهد بازیکنان را تغییر دهیم. من بسیار خوشحال هستم چرا که یک طرز فکر مثبت در تیم به وجود آمد و ما توانستیم در ۳ یا ۴ بازی پشت سر هم به پیروزی دست پیدا کنیم."

دیدگاه‌ها