کد خبر : 1677623 | 22 فروردين 1399 ساعت 09:40 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی؛ استعفای شش عضو هیات مدیره بارسلونا

شش عضو هیات‌مدیره باشگاه بارسلونا با انتقاد از مدیریت این باشگاه، استعفای خود را تقدیم کرده و از هیات مدیره باشگاه کاتالان خارج شدند.

رسمی؛ استعفای شش عضو هیات مدیره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، شش عضو هیات مدیره باشگاه بارسلونا تصمیم خود برای استعفا و ترک پست‌های خود را رسما به اطلاع یوسپ ماریا بارتومئو مدیر این باشگاه رساندند.

 

امیلی روساند، نایب‌رئیس باشگاه، انریکه تومباس، سیلوی الیاس، ماریا تیشیدور، یوسپ پونت و یوردی کلاسامیگلیا شش عضو هیات مدیره هستند که استعفای خود را تقدیم رئیس باشگاه کرده‌اند.

 

1489981

استعفای این شش عضو هیات مدیره با ارسال نامه‌ای بسیار تند برای بارتومئو انجام شده است. این شش نفر در نامه خود خواستار آن شده‌اند که هر چه سریعتر درباره مدیریت باشگاه تصمیم‌گیری شده و اعضای باشگاه برای اطمینان از اینکه بارسلونا می‌تواند از بحران ناشی از ویروس کرونا سربلند بیرون بیاید، باید مدیریت باشگاه‌شان را بازنگری کنند.

 

در نامه استعفای این شش نفر که توسط وانگاردیا منتشر شده چنین آمده:" ما مدیران باشگاه بارسلونا که این نامه را امضا کرده‌ایم به این وسیله اعلام می‌کنیم که تصمیم‌مان درباره استعفای خود از پست‌هایمان در هیات مدیره باشگاه بارسلونا را به اطلاع رئیس باشگاه بارتومئو رسانده‌ایم. ما به این دلیل به این نقطه رسیدیم که همه تلاش‌هایمان برای اصلاح روندها و روش‌های مدیریتی باشگاه در مواجهه با چالش‌های آتی، به خصوص مواجهه با چالش‌های پس از بحران کرونا، ناکام ماند".

 

مدیران مستعفی بارسلونا در ادامه نامه خود نوشتند:" همچنین باید ناراحتی خود را از اتفاق ناخوشایندی که در شبکه‌های اجتماعی به بارساگیت مشهور شده و ما از طریق رسانه‌ها از آن اطلاع پیدا کردیم را به اطلاع هواداران و اعضای باشگاه برسانیم. به عنوان آخرین خدمت به باشگاه توصیه می‌کنیم که در سریعترین زمانی که ممکن است، انتخابات ریاست باشگاه انجام شود تا مدیریتی که قادر است در مواجهه با چالش‌های مهم آینده نزدیک باشگاه را به بهترین شکل اداره کند، سکان را بدست بگیرد".

 

1489982

 

در روزهای اخیر خبرهایی منتشر شد که حاکی از آن بود که بارتومئو قصد دارد در هیات مدیره باشگاه  تغییراتی اساسی بوجود بیاورد و از چندین نفر از اعضای هیات مدیره که با او موافق نیستند خواسته که استعفا بدهند. روساند، نایب‌رئیس باشگاه که از او به عنوان جایگزین احتمالی بارتومئو نام برده می‌شد از جمله اشخاصی بود که نامش به عنوان یکی از کسانی که بارتومئو خواهان استعفای آنها شده مطرح شده بود.

 

دیدگاه‌ها