کد خبر : 1677644 | 22 فروردين 1399 ساعت 11:45 | 23.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی هدف مشترک تابستانی غول های پرتغالی

طارمی در لیسبون؛ اسپورتینگ یا بنفیکا؟

ستاره ایرانی شاغل در لیگ پرتغال در رادار یکی از پرافتخارترین و مهمترین باشگاه های این کشور قرار گرفته است.

طارمی در لیسبون؛ اسپورتینگ یا بنفیکا؟

به گزارش" ورزش سه" سایت رکورد پرتغال امروز با انتشار گزارشی نوشت :" مهدی طارمی ستاره خط حمله تیم ریوآوه در رادار روبرت آموریم سرمربی تیم اسپورتینگ لیسبون قرار گرفته است. طارمی در این فصل و بعد از حضور در ریوآوه نمایش درخشانی برای این تیم داشته است ، او در مجموع 24 بازی برای این تیم در سه جام برای این تیم بازی کرده 11 گل زده و 5 پاس گل داده است و همین باعث شده تا سرمربی 35 ساله اسپورتینگ لیسبون باردیگر انگشتش علاقه اش را به سمت مهدی مهاجم ایرانی نشانه بگیرد.


اسپورتینگ در این فصل در خط حمله عملکرد خوبی نداشته و شاید یکی از دلایلی که این تیم در حال حاضر در رده چهارم رده بندی لیگ پرتغال قرار دارد همین موضوع باشد. آن ها در این فصل تا اینجا در مجموع 37 گل به ثمر رسانده اند. آن ها از مدتی قبل به فکر تقویت خط حمله بودند و در زمستان نیز آموریم به جذب مهدی طارمی ابراز علاقه کرد و حتی مهاجم ایرانی تا آستانه انتقال به لیسبون پیش رفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا اسپورتینگی ها آندراز اسپورار اسلونیایی را  از اسلاوین براتیسلاوای اسلونی با قراردادی 5 ساله جذب کنند.


با این وجود امروز رکورد نوشت که طارمی بار دیگر در رادار تیم اسپورتینگ قرار گرفته و این احتمال وجود دارد که در تابستان مهاجم ایرانی ریوه آوه شهر ویلادوکنده را به مقصد لیسبون ترک کند. اما  رفتن طارمی به لیسبون الزاما نمی تواند به معنای عقد قرارداد او با اسپورتینگ باشد چرا که یک غول دیگر فوتبال پرتغال نیز علاقمندی اش را به جذب ستاره ایرانی ریو آوه اعلام کرده است.

 

1490010

 

مهدی طارمی به طور قطع در تابستان از تیم فعلی اش ریوآوه جدا خواهد شد. بازیکنی که با نمایش عالی در بازیهای این فصل باید خود را آماده یک انتقال بزرگ کند.


روزنامه آبولا دیگر نشریه پرتیراژ پرتغالی در این رابطه نوشت که بنفیکا لیسبون نیز می خواهد طارمی را در تابستان جذب کند و شاید این موضوع کار را حسابی برای اسپورتینگ دشوار کند.

 

1489925

 

روز گذشته هم روزنامه ابولای پرتغال مدعی شده بود مهدی طارمی در مسیر بنفیکای پرتغال قرار دارد.

دیدگاه‌ها