کد خبر : 1677662 | 22 فروردين 1399 ساعت 13:35 | 40K بازدید | 0 دیدگاه

عملیات محیرالعقول برای نجات فصل

فوتبال انگلیس اینطور تمام می‌شود: 433بازی در 56روز!

روزنامه سان مدعی است مقامات فوتبال انگلیس قصد دارند در شروع مجدد رقابتهای فوتبال در این کشور، فصل را با برگزاری 433 بازی در 56 روز به پایان برسانند.

فوتبال انگلیس اینطور تمام می‌شود: 433بازی در 56روز!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه‌های لیگ برتری این روزها در حال برنامه‌ریزی هستند چرا که معتقدند رقابتهای این لیگ از خرداد ماه پشت درهای بسته و در ورزشگاه‌های بدون تماشاچی از سر گرفته خواهد شد.

 

روزنامه انگلیسی سان می‌گوید ریک پاری، رئیس سازمان لیگ انگلیس با ارسال نامه‌ای برای 71 باشگاه انگلیسی حاضر در لیگ برتر، چمپیونشیپ و لیگ دو، یک برنامه هفت ماده‌ای را به آنها ابلاغ کرده که بر اساس آن فصل فوتبال در انگلیس از خرداد ماه آغاز شده و در مرداد ماه به پایان خواهد رسید.

 

1490036

 

بر اساس این برنامه 433 مسابقه باقی مانده از این لیگها در یک دوره زمانی کمتر از دو ماهه برگزار خواد شد. البته این در شرایطی است که دولت انگلیس با توجه به بحران اپیدمی کرونا، در ماه خرداد اجازه از سر گیری رقابتها را صادر کند.

 

سازمان لیگ انگلیس در این نامه از باشگاه‌ها خواسته که در حال حاضر به بازیکنان خود استراحت کامل بدهند تا بتوانند با شرایط بهتر فصل را از خردادماه آغاز کنند. در این نامه همچنین پیشنهاد شده که بازیکنان تیمها از تاریخ 26 اردیبهشت تمرینات را از سر بگیرند.

 

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ انگلیس، اولین بازی‌ها در روز 23 خرداد برگزار خواهد شد. 

 

1490037

 

پاری، رئیس سازمان لیگ انگلیس در نامه ارسال شده برای باشگاه‌ها نوشته:" فرض ما این است که در بازگشت دوباره رقابتها مسابقات در پشت درهای بسته برگزار خواهد شد. با توجه به شرایط فعلی شکی نیست که تمرینات تیمها باید با تغییراتی همراه باشد و چگونگی این تغییرات در آینده و با توجه به دستور‌العمل‌های دولت و مسئولین سلامت و بهداشت ملی به باشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد".

 

 

دیدگاه‌ها