کد خبر : 1677678 | 22 فروردين 1399 ساعت 15:01 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس در منگنه؛ سه مدیر دیگر بارسا در آستانه استعفا

رئیس باشگاه بارسلونا این روزها شرایط دشواری دارد و با استعفای متوالی اعضای هیئت مدیره روبرو شده است.

رئیس در منگنه؛ سه مدیر دیگر بارسا در آستانه استعفا

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بود که اعلام شد 6 مدیر باشگاه بارسلونا از سمت خود استعفا کرده اند. پس از اینکه بارتومئو، امیل روسود و چند عضو دیگر هیئت مدیره را به استعفا ترغیب کرد و آنها را افرادی نالایق دانست، شش عضو هیئت مدیره، شب گذشته از سمت خود کنار رفتند.

امیل روسود، کالسامیلیا، تومباس، فونت، تیچیدور و الیاس از هیئت مدیره کنار رفتند و امروز روسود در مصاحبه با راک 1 اعلام کرد که سه مدیر دیگر نیز تا امشب استعفا خواهند کرد. به این ترتیب رئیس بارسلونا روز به روز تنهاتر از گذشته خواهد شد.

 

 

1490055

 

 

با وجود این شورش داخلی اما بارتومئو همچنان می تواند به ریاست خود ادامه دهد و فعلا خطر منحل شدن، هیئت مدیره او را تهدید نمی کند چرا که طبق ماده 34.5 اسانامه باشگاه بارسلونا، هیئت مدیره در صورتی منحل خواهد شد که 75 درصد مدیران استعفا دهند و به عبارتی بدون احتساب رئیس، کمتر از 5 نفر در هئیت مدیره باقی بمانند یا اینکه خود رئیس به علاوه 50 درصد اعضا استفعا بدهند.

در حال حاضر بدون احتساب بارتومئو، 12 نفر در هیئت مدیره باقیمانده اند و در صورت استعفای سه نفر دیگر، همچنان 9 مدیر بر راس کار باقی خواهند ماند ضمن اینکه بارتومئو قصد دارد افرادی را جایگزین مدیران مستعفی کند.

 

 

1489907

 

 

امیل روسود که پس از استعفا مصاحبه های مختلفی علیه بارتومئو انجام داده، امروز ادعا کرد که اصلی ترین دلیل فشار بارتومئو روی آنها به قضیه رسوایی قرارداد با " I3 Ventures" برای کنترل شبکه های اجتماعی بر می گردد.

اتفاقی که چندی پیش فاش شد و بارتومئو متهم ردیف اول آن بود. رئیس بارسا به این متهم شد که در شبکه های اجتماعی سعی در تخریب مخالفانش داشت و حتی بر ضد ستاره های بزرگ تیمش از جمله مسی نیز فعالیت می کرد. بارسلونا مبالغ هنگفتی را نیز به این شرکت پرداخت کرده بود.

روسود عضو کمیسون اقتصادی بارسلونا جزو اولین نفراتی بود که با این قضیه روبرو شد و آن را فاش کرد و حالا معتعقد است بارتومئو به همین دلیل او را وادار به استعفا کرده است.

دیدگاه‌ها