کد خبر : 1677696 | 22 فروردين 1399 ساعت 16:30 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

برائیدا:

مسی در اینتر؟ جدایی او از بارسا غیرممکن است

آریدو برائیدا مشاور ورزشی بین الملل سابق بارسلونا به شایعه انتقال مسی به اینتر واکنش نشان داد.

مسی در اینتر؟ جدایی او از بارسا غیرممکن است

به گزارش "ورزش سه"، ابتدا ماسیمو موراتی مالک سابق اینتر بود که عنوان کرد انتقال مسی به اینتر غیرممکن نیست و نمی توان به طور قطع گفت که اینتر شانسی برای جذب فوق ستاره آرژانتینی نخواهد داشت.

حرف های او بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت تا جایی که شب گذشته لیونل مسی در اینستاگرام خود رسما تمام شایعات را بی اساس دانست.

 

 

1490066

 

 

آریدو برائیدا مشاور ورزشی بین الملل سابق بارسا که ایتالیایی است، در واکنش به شایعات اخیر به گاتزتا دلو اسپورت گفت:« دشوار بتوان تصور کرد که مسی از بارسا جدا شود و از نظر من غیر ممکن است. او از کودکی به بارسلونا آمده وهمه عاشقش هستند. از نظر من، این فرضیه ای بیش نیست.

البته در زندگی و در فوتبال هرگز نمی توان احتمال چیزی را به طور قاطع رد کرد ولی هیچ دلیلی نمی بینم برای اینکه مسی از بارسا جدا شود. مسی انسانی فوق العاده است و از لحاظ مالی هم او بهترین شرایط را در بارسا دارد. او و بارسا بهترین متحد برای یکدیگر هستند.»

 

برائیدا ادامه داد:« البته که دوست دارم مسی را نیز مثل رونالدو در سری آ ببینم ولی مسی و بارسا در واقع یکی هستند و اینتر بهتر است روی حفظ لائوتارو مارتینز تمرکز کند. مسی بهترین فوتبالیست دنیاست و در بارسا او نفر اول است و هر کسی با هر منصبی به این باشگاه می آید، در رتبه های بعدی قرار دارند. هیچ تغییری روی او تاثیر نمی گذارد.»

 

 

1489825

 

دیدگاه‌ها