کد خبر : 1677710 | 22 فروردين 1399 ساعت 17:30 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

پائولو مونته رو:

شکست از رئال در فینال، تلخ‌ترین خاطره فوتبالم است

پائولو مونته رو با یوونتوس به دو فینال لیگ قهرمانان رسید؛ ولی هر دو بار با شکست زمین را ترک کرد.

شکست از رئال در فینال، تلخ‌ترین خاطره فوتبالم است

به گزارش "ورزش سه"، پائولو مونته رو مدافع اروگوئه ای بین سال های 1996 تا 2005 برای یوونتوس بازی می کرد. او در 185 بازی توانست یک گل به ثمر برساند و بارها فاتح سری آ شد ولی هرگز نتوانست طعم شیرین قهرمانی چمپیونزلیگ را تجربه کند.

او سال های 1997 و 1998دو بار متوالی با یووه به فینال رسید ولی بار اول به دورتموند و بار دوم به رئال بازی را واگذار کردند.

 

 

Paolo Montero | Juventus vs Real Madrid 1998 Champions League ...

 

 

مونته رو در این رابطه گفت:« دوران فوتبالم را که مرور می کنم، هیچ چیز را تلخ تر از این دو فینال به یاد نمی آورم. به خصوص شکست 1-0 از رئال در فینال آمستردام. آن بازی را اخیرا همراه فرزندانم دوباره تماشا کردم و بیشتر از گذشته ناراحت شدم؛ چون واقع عالی بازی کردیم و حق مان شکست نبود. آن باخت، تلخ ترین خاطره فوتبالم است و همیشه با من خواهد ماند.»

 

 

Juventus's Paolo Montero and Real Madrid's Predrag Mijatovic ...

 

 

مونته رو 5 سال با زین الدین زیدان هم تیمی بود. زیزو نیز در شب فینال آمستردام، پیراهن یووه را به تن داشت ولی 4 سال بعد با پیراهن رئال توانست فاتح لیگ قهرمانان شود. مونته رو در مورد سرمربی موفق حال حاضر رئال گفت:« در یوونتوس ما زیدان و دل پیرو را داشتیم که می توانستند تمام مشکلات مان در یک بازی را حل کرده و به تنهایی ما را برنده کنند. زیدان از نظر من، متواضع ترین و یکی از بزرگترین بازیکنان یوونتوس و تاریخ فوتبال است. غیرممکن است عاشق زیدان نشوید.»

 

مونته رو هم اکنون هدایت تیم دسته سومی سن بِنِدِتِزه ایتالیا را برعهده دارد ولی در رویای مربیگری یوونتوس است:« همه بازیکنان سابق یووه آرزوی هدایت این باشگاه را دارند اما من راهی طولانی تا آن روز پیش رو دارم. هر کسی در یووه بازی کرده، عاشق این تیم است.»

 

 

دیدگاه‌ها