کد خبر : 1677742 | 22 فروردين 1399 ساعت 20:42 | 46.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره گرانقیمت بارسلونا در راه سری آ

عثمان دمبله، وینگر فرانسوی بارسلونا مورد توجه دو تیم بزرگ ایتالیایی قرار گرفته است.

ستاره گرانقیمت بارسلونا در راه سری آ

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت در دیدار مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان باعث شد عثمان دمبله فصل جاری را از دست بدهد و علیرغم به تعویق افتادن مسابقات به علت شیوع ویروس کرونا نیز کادر فنی بارسلونا امیدی به بازگشت او به میادین تا آغاز فصل بعد ندارند. اما نشریه موندو دیپورتیوو مدعی شد دو باشگاه یوونتوس و اینتر قصد دارند در فصل نقل و انتقالات تابستانی برای خرید عثمان دمبله اقدام کنند.

 

1475964

 

به نظر می رسد مدیران بارسلونا از بی انضباطی ها و مصدومیت های متوالی این وینگر گرانقیمت به ستوه آمده و با توجه به تلاش برای جذب گزینه هایی چون نیمار و لائوتارو مارتینز در تابستان و ترافیک شدید خط حمله، مشکلی با جدایی عثمان دمبله در تابستان نخواهند داشت.

 

در واقع عثمان دمبله که در تابستان سال 2017 و به عنوان جانشین نیمار راهی نوکمپ شد، نیمی از بازی های بارسلونا در سال های اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده و بارها به دلیل تاخیر در تمرینات و رفتارهای پرحاشیه مورد توبیخ قرار گرفته است. قیمت احتمالی انتقال عثمان دمبله به سری آ حدود 70 میلیون یورو خواهد بود که ضرر بزرگی برای بارسلونا که این بازیکن را با مبلغ 105 میلیون یورو به علاوه بندهای پاداش از دورتموند جذب کرد محسوب می شود. با توجه به نیمکت نشینی احتمالی، قاعدتا عثمان دمبله نیز مشکلی با جدایی از بارسلونا نداشته و این بازیکن می تواند دوباره در سری آ تولدی دوباره داشته باشد.

دیدگاه‌ها