کد خبر : 1677747 | 22 فروردين 1399 ساعت 21:25 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

مایک فیلان:

رونالدو در منچستریونایتد ساخته شد

مایک فیلان، دستیار سابق سرالکس فرگوسن در مورد دوران حضور کریستیانو رونالدو در یونایتد صحبت کرد.

رونالدو در منچستریونایتد ساخته شد

به گزارش "ورزش سه"، تردیدی وجود ندارد که این منچستریونایتد و سرالکس فرگوسن بودند که کریستیانو رونالدو را کشف کرده و نقش مهمی در تبدیل شدن او به یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایفا کردند. حالا مایک فیلان که دستیار دوم سرمربی شهیر اسکاتلندی بود، مدعی شد تمرینات یونایتد نقش مهمی در موفقیت های کریستیانو رونالدو در اینده ایفا کرده است.

 

1490134

 

مایک فیلان گفت: "کریستیانو رونالدو ایستادگی و مقاومت نمی کرد و انعطاف پذیر بود. او علاقه داشت کادر فنی منچستریونایتد نکات بیشتری را به او آموزش دهند و رونالدو شما را به برای چالش های بیشتر دعوت می کرد. ما باید تلاش می کردیم تا کریستیانو را به یک بازیکن مهم در تیم تبدیل کنیم و او این کار را کرد. در پایان، رونالدو موفق به انجام این کار شد.

 

گاهی تمریناتی وجود داشت که رونالدو علاقه ای به انجام آنها نداشت. قطعا تمریناتی که در منچستریونایتد برای رونالدو در نظر گرفته شد، در موفقیت های بعدی او خصوصا در دوران حضور در رئال مادرید نقش مهمی ایفا کرد.

 

رونالدو در یونایتد در حال رسیدن به معنای موفقیت و پیشرفت بود و از این روند رضایت داشت. من ادعا نمی کنم که کریستیانو رونالدو را ما ساخته ایم. بسیاری روی موفقیت او تاثیر گذاشته اند، اما قطعا بزرگترین تاثیر عملکرد خود رونالدو بوده است."

دیدگاه‌ها