کد خبر : 1677758 | 23 فروردين 1399 ساعت 00:00 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام باشگاه لیورپول؛

تست کرونای دالگلیش مثبت اعلام شد!

باشگاه لیورپول تایید کرد که تست کرونای کنی دالگلیش، اسطوره این باشگاه، مثبت شد.

تست کرونای دالگلیش مثبت اعلام شد!

به گزارش "ورزش سه"، دالگلیش روز چهارشنبه برای درمان مشکل عفونتش به بیمارستان مراجعه کرد و اکنون مشخص شد که به کرونا مبتلا شده است.  هرچند هنوز نشانه های جدی بیماری در او مشاهده نشده است.


در بیانیه باشگاه لیورپول آمده که پیش از تایید کرونای داگلیش او به همراه خانواده اش به صورت خودجوش در قرنطینه به سر می برده و به همه نیز توصیه می کرده تا اقدامات پیشگیرانه را جدی بگیرند. 

 

در ادامه این بیانیه آمده است:« او می خواهد از این فرصت استفاده کند و قدردانی ویژه ای از کادر درمانی داشته باشد که در این شرایط اضطراری و عجیب با شجاعت و فداکاری به کارشان ادامه می دهند و از همه خواسته تا با حریم شخصی خانواده اش احترام بگذارند. سر کنی داگلیش نگاهش به آینده است  و به زود به خانه بازخواهد گشت. »

 

 

1490144

 


داگلیش اسطوره لیورپول که در سال ١٩٧٧ از سلتیک به این تیم پیوست طی ۵١۵ بازی ١٧٢ گل برای این تیم به ثمر رساند.

 

داگلیش به عنوان بازیکن موفق به کسب پنج عنوان قهرمانی در لیگ و سه جام قهرمانی در اروپا شده و ۴ مرتبه هم موفق به دریافت لیگ کاپ همراه با لیورپول شده است و طی دوران حضور این تیم دو مرتبه هم عنوان بهترین بازیکن لیگ انگلیس را از آن خود کرده است. 


او در سال ١٩٨۵ به عنوان مربی بازیکن موفق شد هم مقام قهرمانی رقابت های لیگ و هم جام حذفی را برای لیورپول به ارمغان بیاورد. داگلیش دو مقام لیگ و یک جام اتحادیه هم به تالار افتخارات لیورپول اضافه کرد و در فاجعه هیلزبورگ هم مربی قرمزهای بندر لیورپول بود.  

 

 

1490145

 


داگلیش در سال ١٩٩۵ و پس از جدایی از لیورپول موفق شد بلبکرن راورز را هم به مقام قهرمانی مسابقات برساند. 


این چهره ۶٩ ساله در سال ٢٠١١ به عنوان مربی به تیم بازگشت ولی نتایج خوبی کسب نکرد تا اینبار با اخراج از تیم برود و در سال ٢٠١٣ بار دیگر با سمتی دیگر به تیم بازگشت.

دیدگاه‌ها