کد خبر : 1677796 | 23 فروردين 1399 ساعت 10:36 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

با تماس ویدیویی علی کوک با ویلموتس

مذاکرات فنرباغچه با سرمربی اسبق ایران آغاز شد

به نقل از رسانه‌های ترکیه گویا باشگاه فنرباغچه ترکیه قصد دارد سرمربی تیم ملی ایران را به خدمت بگیرد.

مذاکرات فنرباغچه با سرمربی اسبق ایران آغاز شد

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت ملیت ترکیه، گفته می‌شود علی کوک رئیس باشگاه فنرباغچه برای به خدمت گرفتن مارم ویلموتس با او تماس ویدئویی داشته است و قصد دارد این سرمربی بلژیکی را هر چه سریع‌تر به خدمت بگیرد.


 بعد از جدایی ارسون یانال از رأس کادر فنی این تیم هنوز نتوانسته با سرمربی جدیدی به توافق برسد و این در حالی است که روسای این باشگاه به دنبال این هستند تا هدایت تیمشان را به یک مربی باتجربه بسپارند و اکنون این باشگاه با مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ملی بلژیک و ایران تماسی داشته است.


فنرباغچه در زمان مربیگری یانال نتایج بدی کسب کرد به همین خاطر این باشگاه به این دلیل است تا خیلی سریع جانشین مناسبی برای او پیدا کند. بنا به گزارش‌های رسیده افرادی از سوی باشگاه فنرباغچه در حال مذاکره با ویلموتس هستند.

 

 

1490176

 


ویلموتس سال گذشته بعد از 5 ماه مربیگری در تیم ملی ایران به دلیل عدم پرداخت مطالباتش قراردادش را به‌صورت یک‌طرفه فسخ کرد. فنرباغچه در این فصل اللهیار صیاد منش، مهاجم سابق استقلال را در ترکیب خودش دارد.


در پایان این گزارش آمده است: ویلموتس فوتبالش را از سال 1987 آغاز کرد و در سال 2003 خداحافظی کرد. وی در 4 جام جهانی بازی کرده و بهترین گلزن جام جهانی بلژیک شد. او پس از ترک فوتبال، وارد سیاست نیز شد و در مجلس سنا بلژیک خدمت کرد و در سال 2005، او از مقام سناتوری استعفا داد.

دیدگاه‌ها