کد خبر : 1677799 | 23 فروردين 1399 ساعت 10:27 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت لیورپولی‌ها از دالگلیش بعد از ابتلا به کرونا

بعد از اعلام مثبت شدن تست کرونای کنی دالگلیش، اسطوره لیورپول، ایان راش و استیون جرارد با انتشار پیامهایی از او حمایت کردند.

حمایت لیورپولی‌ها از دالگلیش بعد از ابتلا به کرونا

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش اعلام شد که نتیجه تست کرونای کنی دالگیش، اسطوره باشگاه لیورپول مثبت بوده. این خبر با اینکه دالگیش هنوز علائم بیماری را نشان نمی‌دهد به نگرانی در جامعه لیوپورلی دامن زده است. در این میان دو تن از اسطوره‌های باشگاه، ایان راش و استیون جرارد با انتشار پیامهایی حمایت خود را از دالگلیش اعلام کرده و به او قوت قلب دادند.

 

1355225

 

خانواده دالگیش 69ساله اعلام کردند که این اسطوره اسکاتلندی لیورپول از روز چهارشنبه به دلیل عفونتی به غیر از کرونا در بیمارستان بستری بوده ولی روز جمعه تست کرونایش مثبت اعلام شده است.

 

ایان راش که در دهه 80 در کنار دالگلیش خط حمله لیورپول را تشکیل می‌داد در اینستاگرام خود نوشت:" با آرزوی سلامت و بهبودی سر یع برای بهترین... سر کنی دالگلیش".

 

1490171

 

جرارد هم که در دومین حضور دالگلیش در آنفیلد به عنوان سرمربی لیورپول کاپیتان این تیم بوده و از آن روزها رابطه نزدیکی با دالگلیش دارد هم در پیام خود خطاب به او نوشت:" سریع خوب شو سلطان!"

 

البته پیامهای حمایت از دالگلیش تنها به ستاره‌های سابق و اسطوره‌های باشگاه خلاصه نشده و برای مثال آلیسون بکر، سنگربان برزیلی امروز قرمزها هم در پیامی خطاب به او نوشت:" با عشق از طرف خانواده بکر به سر کنی دالگلیش".

 

از دیگر کسانی که به این خبر واکنش نشان داده و برای اسطوره لیورپول آرزوی بهبودی کرده‌اند باید به رابی کین، جیمز میلنر، گری لینه‌کر و فدراسیون فوتبال اسکاتلند اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها