کد خبر : 1677817 | 23 فروردين 1399 ساعت 11:15 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

به ادعای بیلد

تاریخ احتمالی از سر گیری بوندس‌لیگا: 20 اردیبهشت!

روزنامه آلمانی بیلد مدعی شد رقابتهای بوندس‌لیگا آلمان احتمالا از 20 اردیبهشت از سر گرفته خواهد شد اما بازی‌ها پشت درهای بسته انجام می‌شود.

تاریخ احتمالی از سر گیری بوندس‌لیگا: 20 اردیبهشت!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه آلمانی بیلد مدعی شد فصل بوندس‌لیگا احتمالا از تاریخ 20 اردیبهشت از سر گرفته خواهد شد هر چند مسابقات این لیگ بدون حضور تماشاچیان برگزار خواهد شد. بوندس‌لیگا به دلیل اپیدمی کرونا از تاریخ 23 اسفند به حالت تعلیق درآمده است.

 

1490190

 

بر اساس گزارش بیلد، ادامه مسابقات به احتمال زیاد از هفته سوم اردیبهشت‌ ماه از سر گرفته خواهد شد. این تاریخ به پیشنهاد سازمان لیگ آلمان تعیین شده است. سازمانی که تصمیم نهایی درباره زمان شروع دوباره لیگهای فوتبال آلمان به عهده آن است.

 

بیلد به نقل از یکی از سخنگویان سازمان لیگ آلمان اعلام کرد:" در حال حاضر ما در حال بررسی برنامه‌های مختلف هستیم و تصمیم نهایی‌مان به عوامل خارجی زیادی بستگی خواهد داشت".

 

یکی از  برنامه‌های پیشنهادی سازمان لیگ آلمان، به نقل از بیلد، برگزاری مسابقات پشت درهای بسته است به نحوی که در هر بازی تنها 126 نفر اجازه حضور در ورزشگاه را خواهند داشت که شامل بازیکنان، کادر فنی، کادر پزشکی دو باشگاه، توپ جمع کن‌ها، مامورین حراست استادیوم، نمایندگان دو باشگاه و حداکثر 30 روزنامه‌نگار خواهد بود.

 

1490188

 

بوندس‌لیگا که در آلمان تحت عنوان دو لیگ یک و دو برگزار می‌شود در حال حاضر تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه به حالت تعلیق درآمده و در آن زمان باید درباره سرنوشتش تصمیم‌گیری شود. آلمان یکی از کشورهایی است که ویروس کرونا در آن به شدت مساله‌ساز بوده و تا کنون 2607 نفر در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

 

دیدگاه‌ها