کد خبر : 1677828 | 23 فروردين 1399 ساعت 11:47 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

سلامتی هواداران از فوتبال مهمتر است

بیت‌سعید: تعطیلات به ضرر فولاد خوزستان بود

مهاجم مصدوم فولاد خوزستان ابراز امیدواری می‌کند با پایان ماجرای مربوط به تعطیلی لیگ به دلیل کرونا، این تیم به سهمیه آسیا دست یابد.

بیت‌سعید: تعطیلات به ضرر فولاد خوزستان بود

به گزارش "ورزش سه"، حسن بیت سعید، مهاجم گلزن سال‌های اخیر فوتبال ایران که در این فصل با بدشانسی مواجه شده و مصدومیت در نیم فصل دوم مانع از حضورش در ترکیب سرخپوشان شده بود، امیدوار است با پایان بدشانسی‌ها بار دیگر در ترکیب برای تیم نکونام به میدان برود.


بیت سعید درباره شرایط خودش می‌گوید: سال خوبی برایم بود ولی از نظر عمومی سال بدی بود چرا که حوادث ناگوار زیادی در این سال رخ داد البته من هم در اوخر سال مصدوم شدم و فرصت بازی برای تیمم را از دست دادم که این موضوع طبیعتا باعث ناراحتی‌ام است.

 

مهاجم فولاد با اشاره به تعطیلی لیگ گفت: تعطیلی به ضرر خیلی از تیم‌ها مخصوصا فولاد شد چرا که ما در شرایط بسیار خوب و در اوج آمادگی قرار داشتیم که شیوع این ویروس باعث لغو خیلی از رویدادهای مهم از جمله لیگ برتر فوتبال شد. نمی‌خواهم بگویم که تنها به ضرر ما بوده است بلکه معتقدم که این تعطیلات به ضرر تمامی تیم‌های آماده و روبه رشد شده چرا که آنها را از فرم ایده‌آل‌ خارج کرده است طبیعتا این موضوع باعث افت آنها خواهد شد. خود من هر روز تمرینات اختصاصی‌ام را مثل بقیه بازیکنان به صورت منظم انجام می‌دهم ولی این تمرینات اختصاصی را اصلا نمی‌توانم با تمرینات گروهی مقایسه کنم چرا که قطعا آن بازدهی را ندارد بازیکن را از شرایط تاکتیکی و فنی ایده‌آلش دور خواهد کرد.

 

مهاجم فولاد خوزستان در مورد نحوه تمرینات بازیکنان فولاد در ایام قرنطیه اینطور توضیح داد: بازیکنان روی برنامه‌ای که آقای نکونام و مربی بدنساز داده‌ است روزانه تمرینات‌شان را در خانه انجام می‌دهند و ویدئو آن نیز برای مربی بدنساز ارسال می‌کنند. بدون شک تا زمانیکه دوباره همه چیز به روال عادی برگردد همین روند ادامه خواهد داشت.

 

 

1323142

 

 

بیت سعید در خصوص اینکه چه تصمیمی گرفته شود به نفع همه تیم‌ها خواهد بود گفت: در ابتدا باید بگویم ورزش یعنی سلامتی و بنظرم سلامتی افراد از هرچیز دیگری مهم‌تر است. مطمئنا هیچکس دوست ندارد سلامتی‌ هموطنش به خطر بیفتد. نمی‌دانم که چه زمانی دوباره لیگ برگزار خواهد شد ولی امیدوارم هر زمان که قرار است این اتفاق بیفتد مسئولین اول سلامتی افراد را در نظر داشته باشند تا همگی بتوانیم از تماشای مسابقات لذت ببریم.

 

وی در مورد اینکه چگونه خودش را در ایام قرنطینه سرگرم می‌کند گفت: بیشتر زمانم را برای دیدن فیلم و انجام تمرینات اختصاصی‌‌ام صرف می‌کنم. قرنطینه این فرصت را هم به من داد تا بتوانم با کمک یکی از دوستانم که استاد زبان است زبان انگلیسی‌ام را تقویت کنم. از مردم کشورم درخواست دارم تا قرنطینه را رعایت کنند تا هرچه سریعتر بتوانیم این ویروس را شکست دهیم به زندگی عادی‌مان برگردیم.

دیدگاه‌ها