کد خبر : 1677836 | 23 فروردين 1399 ساعت 12:25 | 12K بازدید | 0 دیدگاه

سون خطاب به کره‌ای‌ها: برای دیدنم نیایید!

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام از هوادارانش خواست برای دیدن او در زمان گذراندن خدمت سربازی، تمهیدات اعلام شده علیه کرونا را زیر پا نگذارند.

سون خطاب به کره‌ای‌ها: برای دیدنم نیایید!

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام که از فرصت تعطیلی مسابقات فوتبال برای بازگشت به کره و شرکت در دوره آموزشی خدمت سربازی استفاده کرده، از هوادارانش خواست پیش از شروع سربازی او یا در حین خدمتش، برای دیدن او دستورالعمل‌های دولتی برای مهار ویروس کرونا را زیر پا نگذارند.

 

1489495

 

سون که به زودی به مدت سه هفته در دوره آموزشی خدمت نظام شرکت خواهد کرد از  هوادارانش خواست زمانی که برای شرکت در این دوره در حال رفت و آمد است از تجمع برای دیدن او یا دست تکان دادن برایش خودداری کنند. سون از  این نگران است که تجمع هواداران کره‌ای او باعث شیوع ویروس کرونا در میان آنها شود.

 

سون به دلیل کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی به همراه تیم ملی کره جنوبی از خدمت سربازی معاف شده ولی طبق قانون باید دوره آموزشی را بگذراند. او به زودی به یک واحد تفنگداران دریایی در جزیره ججو خواهد پیوست تا در دوره آموزشی سه هفته‌ای شرکت کند. سون بعد از آن هم به انگلیس بازخواهد گشت تا منتظر تعیین تکلیف ادامه فصل لیگ برتر باشد.

 

1490200

 

سون در صفحه فیسبوک خود خطاب به هوادارانش در کره نوشت:" به دلیل وضعیت ناشی از ویروس کرونا باید از تجمع و قرار گرفتن در نقاط شلوغ خودداری کنیم".

 

دیدگاه‌ها