کد خبر : 1677880 | 23 فروردين 1399 ساعت 14:55 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

دستیار الکس فرگوسن:

رونالدو را مجبور به کارهایی می‌کردیم که دوست نداشت

کمک سر الکس فرگوسن در منچستریونایتد به ذکر خاطراتی جالب از روزهای اول حضور رونالدو در این باشگاه پرداخت.

رونالدو را مجبور به کارهایی می‌کردیم که دوست نداشت

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی سال 2003 بود که از اسپورتینگ لیسبون راهی منچستریونایتد شد. بازیکنی که در 18 سالگی یکی از پدیده های کشورش بود و در یونایتد، سال به سال توانست پیشرفت قابل ملاحضه ای پیدا کند.

او شش سال عالی را در یونایتد پشت سر گذاشت و در 24 سالگی راهی رئال شد تا در این باشگاه، اوج بلوغ فوتبالش را به نمایش بگذارد و تبدیل به یک اسطوره شود.

 

 

1489648

 

 

مایک فیلان دستیار سر الکس فرگوسن در مورد روزهای ابتدایی حضور رونالدو در یونایتد گفت:« کریس مقاوم و خستگی ناپدیر بود و مثل یک اسفنج همه چیز را به خود جذب می کرد. او همیشه بیشتر و بیشتر می خواست و هر دقیقه ما را به چالش می کشید. پی در پی به فکر یادگیری بود و از ما توصیه هایی برای بهتر شدن می خواست. هدف ما این بود تا او را به بازیکنی در خدمت تیم تبدیل کنیم و در نهایت موفق شدیم. بارها او را مجبور به کارهایی کردیم که دوست نداشت.»

 

فیلان ادامه داد:« به خصوص وقتی در رئال مادرید به اوج بلوغ فوتبالش رسید، متوجه شدیم خدماتی که به او کردیم، موثر بوده اند. من پیش بینی می کردم که او پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی کند و از این بابت خوشحالم. ادعا نمی کنم که ما رونالدوی کنونی را ساختیم؛ خیلی ها روی فوتبال او تاثیرگذار بودند ولی خودش نقش اول را در رشد و پیشرفتش داشت. تلاش و ممارست او شگفت انگیز بود.»

 

 

The challenge Cristiano Ronaldo posed to Manchester United coaches ...

 

دیدگاه‌ها