کد خبر : 1677891 | 23 فروردين 1399 ساعت 15:20 | 6.9K بازدید | 5 دیدگاه

سازمان لیگ تضمین بدهد با ادامه لیگ کسی بیمار نمی شود

غلامپور: جان آدمها مهم است یا یک جام؟

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال گفت: تمام مردم درگیر این ویروس و بیماری هستند و نمی‌دانم با چه اهدافی می‌خواهند مسابقات را ادامه دهند.

غلامپور: جان آدمها مهم است یا یک جام؟

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، بهزاد غلامپور در خصوص شایعاتی که پیرامون برگزاری مسابقات لیگ برتر، در ماه آینده مطرح شده است، اظهار داشت: نمی‌دانم شایعات درست است یا نه، ولی آیا ارزش یک جام بیشتر است یا ارزش جان مردم و فوتبالیست‌ها و مربیان؟ تمام مردم درگیر این ویروس و بیماری هستند و نمی‌دانم با چه اهدافی می‌خواهند مسابقات را ادامه دهند.

 

وی افزود: فرزند من درگیر بیماری خونی است و اصلا نمی‌تواند در جامعه تردد داشته باشد. من به عنوان پدر باید هم از او مراقبت کنم و هم مراقب باشم خودم بیماری را به منزل نبرم. حال شما تصور کنید تضمینی وجود دارد که با برگزاری مسابقات کسی بیمار نشود؟ 

 

مربی گلرهای استقلال در خصوص اینکه احتمالا تا خرداد ماه ویروس کاهش پیدا کند و در آن صورت برگزاری بازی ها مشکلی ندارد گفت: شما مطمئن هستید؟ ترافیک امروز تهران را دیده‌اید؟ با این شرایط آیا ویروس از جامعه رخت می‌بندد؟ متاسفانه وضعیت معیشتی مردم به خطر افتاده و یکسری مجبور هستند از خانه خارج شوند. عده‌ای از مردم تنگدست هستند و به نظرم دولت باید به آنها کمک کند. مخالف صد در صد ادامه مسابقات هستم و تا زمانی که این ویروس ریشه کن نشود بازی‌ها اصلا نباید برگزار شود. همانطور که گفتم جان مردم از همه چیز مهمتر است.

 

غلامپور در خصوص اینکه نبی و سهیل مهدی اعلام کردند نمی‌شود مسابقات را نیمه کاره رها کرد و باید بازی‌ها برگزار شود، گفت: آیا آنها قول می‌دهند کسی دچار بیماری نشود؟ اگر سازمان لیگ کتبا مسئولیت این موضوع را قبول می‌کند، بازی‌ها را  ادامه دهند. من از لحاظ وجدانی صحبت می‌کنم و اصلا بحثم قهرمان شدن تیم‌های دیگر یا خودمان نیست. امیدوارم هیچ کسی با این بیماری مواجه نشود. تا زمانی که مردم مجبور هستند از خانه‌ها بیرون بیایند، شرایط به همین گونه است.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار به برگزاری بازی‌ها باشد، همین فردا هم می‌شود مسابقات را برگزار کرد اما باید تعهد بدهند مربیان، تماشاگران، بازیکنان، خبرنگاران و ....دچار این بیماری نشوند. من مربی برای یک مسابقه باید از خانه به فرودگاه، هتل و استادیوم بروم و دوباره همین مسیر را برای بازگشت طی کنم. آیا تضمینی هست که من این بیماری را نگیرم و به خانواده‌ام منتقل نکنم؟‌اگر تضمینی وجود دارد مسابقات را برگزار کنند وگرنه قید ادامه مسابقات را بزنند بهتر است.

دیدگاه‌ها