کد خبر : 1677895 | 23 فروردين 1399 ساعت 16:07 | 21.1K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب کاسیمیرو در رئال از چلسی می آید

انگولو کانته طبق ادعای یک منبع انگلیسی در فهرست خرید تابستانی رئال مادرید قرار دارد.

رقیب کاسیمیرو در رئال از چلسی می آید

به گزارش "ورزش سه"، در انگلیس صحبت از این است که رئال مادرید قصد دارد تابستان برای جذب انگولو کانته اقدام کند. ستاره فرانسوی چلسی که طبق ادعای "90Min" باشگاه لندنی قصد فروش او در انتقالات پیش رو را دارد.

 

 

1443803

 

 

کانته 29 ساله سه سال پیش و پس از کسب عنوان قهرمانی با لسترسیتی و با  36 میلیون یورو راهی چلسی شد و در این مدت از بازیکنان تاثیرگذار آبی های لندن بوده است. ارزش او در حال حاضر 80 میلیون یورو تخمین زده می شود. کانته با چلسی یک لیگ برتر و یک جام حذفی را فتح کرده و فصل جاری به دلیل مصدومیت، تنها 22 بار در میادین حاضر بوده است.

 

رئال مادرید اکنون با توصیه زیدان قصد دارد برای جذب کانته اقدام کند تا او به رقیبی جدی برای کاسیمیرو تبدیل شود. ستاره برزیلی سال هاست در رئال بی رقیب است و فصل جاری حتی روی نیمکت ذخیره های رئال هم ذخیره ای برای او نیست. فده والورده اعلب در غیاب کاسیمیرو جای او را پر کرده ولی ستاره اروگوئه ای بیشتر یک بازیکن پست 8 محسوب می شود.

تنها مانع رئال در راه جذب کانته، باشگاه پی اس جی است. پاریسی ها رقیبی قدرتمند برای رئال در راه جذب ستاره فرانسوی خواهند بود. انتقال کانته البته مانعی در راه انتقال پل پوگبا به رئال نیز نخواهد بود چرا که این دو هم پست یکدیگر نیستند.

 

 

1441867

دیدگاه‌ها